Susipažinkite su „Freevalve“ - visiškai nauja variklio konfigūracija, kuri neturi visiems puikiai pažįstamos detalės - paskirstymo veleno.
Vietoj tradicinio paskirstymo vėlenėlio, naujasis „Koenigsegg“ inžinierių sukurtas motoras veikia elektronikos valdomų salenoidų ir spyruoklėmis, kurio atidaro ir uždaro kiekvieną variklyje esantį vožtuvą.
Teoriškai, naujasis variklis turėtų pasižymėti didesne galia, didesniu sukimo momentu, mažesnėmis kuro sąnaudomis. Tik yra vienas bet... „Koenigsegg“ neatskleidžia kada toks variklis pateks į serijinę gamybą.
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ per vienerius metus pagamina vidutiniškai 10 automobilių, tačiau Švedijoje įsikūrusios markės inžinieriai sugeba sukurti daugiau įvairiausių inovacijų nei kai kurie didžiuliai automobilių koncernai.
Nuo pat „Koenigsegg“ kompanijos įkūrimo pradžios, Christianas von Koenigseggas skyrė labai daug dėmesio naujų technologijų, konstrukcinių sprendimų ir medžiagų kūrimui.
Ši strategija ne tik padėjo sukurti keletą labai įdomių technologijų, bet ir leido „Koenigsegg“ inžinieriams surasti būdų kaip atsikratyti viršsvorio, komplikuotų pavarų dėžių, neefektyvių baterijų ar paskirstymo vėlenėlių.
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ per vienerius metus pagamina vidutiniškai 10 automobilių, tačiau Švedijoje įsikūrusios markės inžinieriai sugeba sukurti daugiau įvairiausių inovacijų nei kai kurie didžiuliai automobilių koncernai.
Nuo pat „Koenigsegg“ kompanijos įkūrimo pradžios, Christianas von Koenigseggas skyrė labai daug dėmesio naujų technologijų, konstrukcinių sprendimų ir medžiagų kūrimui.
Ši strategija ne tik padėjo sukurti keletą labai įdomių technologijų, bet ir leido „Koenigsegg“ inžinieriams surasti būdų kaip atsikratyti viršsvorio, komplikuotų pavarų dėžių, neefektyvių baterijų ar paskirstymo vėlenėlių.