Kitų metų pradžioje debiutuosiantis automobilis buvo sukurtas ant modulinės „GA-L“ vardu pavadintos architektūros. Ji taps visų būsimų „Lexus“ modelių pagrindu ir leis japoniškų automobilių gamintojos kūriniams atsikratyti viršsvorio.
Pastaruoju metu „Lexus“ inžinieriai intensyviai bando naujos kartos „LS“ įvairiuose pasaulio kampeliuose ir nuolatos naują modelį bando lygiagrečiai su pagrindiniais konkurentais : 7 serijos „BMW“ ir S klasės „Mercedes Benz“.
„Lexus LS“ variklių gamoje išskirtinių naujovių nebus. Prekybos pradžioje naujos kartos modelis bus siūlomas su 6 arba 8 cilindrų benzininiais varikliais ir hibridinėmis jėgainėmis. Tačiau iki 2020 metų „Lexus LS“ modelių gamoje atsiras modifikacija, kuri bus varoma vandeniliu. Tai bus pirmasis šio segmento automobilis, kuris pasiūlys vandeniliu varomą jėgainę.
„Lexus“ atstovų teigimu, vandeniliu varomas automobilis bus parduodamas ne tik Japonijoje, bet ir kitose pasaulio šalyse. Modifikacija su vandeniliu varoma jėgaine turėtų būti populiari saulėtoje Kalifornijoje, kurioje netrūksta specializuotų vandenilio užpildymo degalinių. Tuo tarpu Lietuva ir kitos Rytų bei Vidurio Europos šalys turės pasitenkinti tradiciniu vidaus degimo varikliu.