Bendrovės atstovai paskelbė, jog ji ruošiasi visus taksi paslaugas teikiančius automobilius pakeisti vandeniliu varomais analogais, o tiksliau – naujos kartos „Toyota Mirai“ automobiliais.
Iš pradžių įmonė siekia atsisakyti 600 dyzelinu varomų taksi automobilių, tačiau tai bus tik pirmasis transformacijos etapas. Iki 2024-ųjų metų Paryžiuje važinės maždaug 10 tūkst. vandeniliu varomų taksi automobilių.
Pirmąjį transformacijos planą bendrovė siekia įgyvendinti iki šių metų pabaigos. Tai reiškia, jog taksi paslaugas teikianti bendrovė iki metų pabaigos ne tik įsigys naujus „Toyota Mirai“ automobilius, bet ir kaip reikiant investuos į reikalingą infrastruktūrą, kuri yra reikalinga norint eksploatuoti vandeniliu varomus automobilius. Pagal dabartinį planą, iki 2024 metų, Paryžiuje atsiras maždaug 20 vandenilio degalinių, dvi iš jų bus atidarytos dar šiais metais.
Iki šiol bendrovė savo automobilių parke turėjo apie šimtą „Toyota Mirai“ mašinų, tačiau dėl neefektyvių vandenilio sistemų šie automobiliai negalėdavo įveikti ilgesnių distancijų. Tuo tarpu antroji modelio karta, teoriškai, vairuotojams leis su pilnu vandenilio baku įveikti maždaug 600 kilometrų atstumą.