GEH2 generatorius energija aprūpina ir „Energy Observer“ kaimelį, kuris šio renginio metu įkurtas Eifelio bokšto papėdėje. Daugybė kompanijų, kurios tiekia iš vandenilio gaunamą energiją ir judumo sprendimus, pristato savo transporto priemones ir programas, kad pademonstruotų tvarią ir inovatyvią ateities miestų perspektyvą.
Eksponuojama ir ne viena inovacija, kuriai naudojama „Toyota“ vandenilio kuro celių technologija. Tarp jų ir naujasis „Toyota Mirai“, ir miesto autobusas, sukurtas „CaetanoBus“, ir REXH2 įrenginys, leidžiantis padidinti jūroje nuplaukiamą atstumą, ir GEH2 elektros generatorius, sukurtas „EODev“. Šie produktai jau šiandien yra rinkoje ir siūlo realius sprendimus bei didina vyriausybių, pramonės, medijos, klientų ir visuomenės sąmoningumą.
„Vandenilio kuro elementų technologija turi esminį vaidmenį „Toyota“ siekiant neutralizuoti savo anglies dvideginio emisijas iki 2050-ųjų. Šis sprendimas buvo priimtas dar 2015-aisiais, kai mes pranešėme apie savo 2050 aplinkosauginį iššūkį ir pristatėme „Mirai“ – pirmąjį pasaulyje masėms skirtą vandeniliu varomą automobilį.
Mes tikime, kad kuro celių technologija suvaidins gyvybiškai svarbų vaidmenį siekiant neutralizuoti emisijas viso pasaulio transporto ekosistemoje. Kalbame ne tik apie automobilių rinką, bet ir sunkųjį transportą, autobusus, aviaciją, vandens transportą, stacionarias elektrines“, – kalbėjo Mattas Harrisonas, „Toyota Motor Europe“ prezidentas ir vadovas.
Paryžius „Toyota“, kaip oficialiai mobilumo partnerei Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse, turi ypatingą reikšmę. Per žaidynes „Toyota“ tieks nulines emisijas turinčius automobilius ir pristatys pažangius mobilumo produktus, kad pabrėžtų savo įsipareigojimą kurti nulines emisijas turinčius produktus ir užtikrintų tvarų mobilumą visiems.