Mat tiek istoriniai šaltiniai, tiek iki šių dienų sklandančios legendos teigia, jog garsioji austrė Versalyje paguodos ieškojo ne vyro glėbyje (na, bent jau ne savo vyro), bet... išskirtinio įvaizdžio kūrimo procese. Būtent jos meilės tų dienų madai bei sugebėjimo laviruoti tarp oficialios ir laisvesnės išvaizdos įkvėpti „Valentino“ mados namų dizaineriai Maria Grazia Chiuri ir Pier Paolo Piccioli savo naujausią aukštosios mados kolekciją paskyrė būtent Marijai Antuanetei.
Muslino suknelės, nuo rūmų bėdų išlaisvinanti „Petit Trianon“ aplinka bei Žano Žako Ruso skatinimas grįžti prie gamtos – šie Marijos Antuanetės asmeniniai atradimai suteikė pagrindą visai naujajai aukštosios mados kolekcijai. Dizainerių duetas nusprendė, jog „haute couture“ – puiki erdvė eksperimentams, tad šį sezoną dalinai atsisakė vienspalvio minimalizmo ir pernelyg paaugliškų siluetų. Vietoje jų ant podiumo pasirodė taftos bei organzos sukneles demonstruojančios nimfos, kurių apdarus papuošė smulkūs gėlių raštai bei nepriekaištingi, žadą atimantys siuvinėjimai. Savotišką tyrumą simbolizavo baltos spalvos gausa, daugelį suknelių papuošę bent keli sluoksniai nėrinių.
Kiek pakito ir avalynė – vietoje įprastų sandalų ar įmantrių aukštakulnių šįkart modeliai avėjo lengvus įspiriamus satino „loafer'ius“, o įspūdingesnes sukneles papuošė nėrinių bateliai vidutinio aukščio pakulne. Išskirtiniu aksesuaru tapo ir itin subtilios, beveik nematomos pirštinaitės – jas „Valentino“ duetas pavertė tarsi drabužių tęsiniu, gausiai išsiuvinėjo.