Vakarų Lietuvos dviračių takų žiedas, nusidriekęs per visą pajūrį, nefunkcionuoja taip, kaip norėta - trasomis važinėja keturračiai motociklai bei automobiliai, o dalis takų, einančių bendrojo naudojimo plentu, kelia pavojų dviratininkų saugumui, rašoma pirmadienio "Vakarų eksprese".
Anot Klaipėdos apskrities viršininko Vytauto Rinkevičiaus, padidėjus statybinės rangos kainoms vietoje numatyto vientiso Vakarų Lietuvos dviračių takų žiedo buvo nutiestos kelios atkarpos.
„Dalis trasų dabar driekiasi bendrojo naudojimo keliais, todėl turistams esant dideliems transporto srautams saugiai keliauti dviračių takais tampa sudėtinga. Dviračių takų eksploataciją perėmusioms savivaldybėms didesnių priekaištų dėl smulkių darbų neturime, tačiau dviratininkų saugumo klausimas kelia nerimą. Trasomis važinėja keturračiai, motociklai ir net automobiliai“, - teigė V. Rinkevičius.
Anot jo, Klaipėdos apskrities viršininko administracija šią savaitę rengia pasitarimą, kuriame visos suinteresuotos žinybos turės pateikti savo numatomus veiksmus, kaip tramdyti chuliganus ir pažeidėjus, bei pateikti pasiūlymus, kaip gerinti dviračių takus.
Pavojingiausia dviračių takų žiedo atkarpa - nuo Olando kepurės iki Karklės gyvenvietės pabaigos. Visas transporto, pėsčiųjų, neįgaliųjų bei dviratininkų eismas vyksta važiuojamąja plento dalimi. Šalikelės beveik nėra, o kelią nuo šalia esančio griovio skiria 20-30 cm pločio žvyro gabalėlis.
„Savivaldybėms siūlytume pagalvoti apie projektų minėtiems takams sutvarkyti ir pratęsti teikimą siekiant gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Naujos trasos galėtų atsirasti šalia bendrojo naudojimo kelių“, - įsitikinęs V. Rinkevičius.
Evelina Zenkutė