„Yra gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Priklausomai nuo to, kokiai kategorijai priklauso kelias taikomi bendireji ir specialieji reikalavimai. Greitis itin svarbi dimensija kalbant apie eismo saugumą, todėl vienareikšmiškai kalbėti apie jo didinimą tam tikrose gatvėse reikėtų atsargiai“ , - sakė specialistas.
Pasak pašnekovo, kalbant apie vakarinį aplinkelį, reikėtų pabrėžti, kad tai greito eismo gatvė esanti urbanizuotoje teritorijoje, todėl greitį joje riboja skirtingi aspektai.
„Vakariniame aplinkelyje yra daug atskirų intensyvių teritorijų, jungiamųjų kelių, estakadų ir būtent jose greitis projektuojamas mažesnis. Norint greitį padidinti reikia atsižvelgti į visus aspektus, nes iškart padidės triukšmo lygis, pasikeis ir kiti rodikliai. Aš suprantu, kad vastybinės riekšmės keliuose, kur atkarpos yra matuojamos šimtais kilometrų, didinti greitį yra pagrįstas sprendimas, tačiau vakarinis aplinkelis apima vos keletą kilometrų ir padidinti greitį atskiruose ruožuose būtų neprotinga, dėl to nukentėtų eismo dalyvių saugumas. Manau, kad sprendimą didinti greitį reikėtų priimti tik atlikus išsamią analizę ir tik tada, kai bus užbaigtas visas projektas“ , - kalbėjo E. Gorbovkis.
Pašnekovas pastebi, kad vairuotojai vakariniame aplinkelyje jau dabar višija leistiną greitį ir dažniausiai važiuoja 90 km/val., papdidinus leistiną greitį, realusis greitis taip pat padidėtų ir būtų jau 100 km/val., dėl to padaugėtų eismo įvykių.