Žvyras – geriau nei smėlis
Testams Pagirių karjerą komanda pasirinko dėl kelių paprastų priežasčių. Pirma – jis netoli Vilniaus, tad logistika šalies sostinėje įsikūrusiai komandai gana paprasta. Antra – komandos pasirinkta testų zona yra sausesnė nei kituose karjeruose šių metu laiku – mechanikams po testų nereikia nuo automobilio krapštyti storo molio sluoksnio.
„Lietuviškos oro sąlygos kiek apriboja testų geografiją – vietomis labai šlapia. Dabar teko net su visureigiu žiūrovus atvežti iki karjero, nes privažiavimas paprastu automobiliu būtų sudėtingas“, - pasakojo V. Žala.
Rugsėjį komanda darė bandymus Ruklos poligone, tačiau danga ten – smėlis, o Pagirių karjere – žvyras. Lietuviškas smėlis turi vieną blogybę – drėgmę.
„Rukloje per dvi valandas tas smėlis „suvalgė“ priekines stabdžių apkabas. Sausas smėlis iš tokių vietų paprasčiausiai išbyra, tačiau drėgnas – užkemša ratus ir sukelia papildomą trintį“, - patirtį su „Toyota Hilux“ prisiminė sportininkas.\
Koncentracija – į sportą
„Kilometrų daug nesukom – gal 50, nes nėra tikslo didelį testą daryti. Dabar visi agregatai surinkti taip, kaip ir važiuos į Dakarą, tad resurso švaistyti nereikia“, - aiškino V. Žala.
Pats lenktynininkas nuo aktyvaus sporto turėjo dviejų mėnesių pertrauką, todėl neslėpė šypsenos vėl atsisėdęs į visureigį.
„Tai yra grynakraujis sportinis automobilis, kuris labai palengvina darbą. Jis ir mažesnes klaidas atleidžia, ir fizikos ribas kiek praplečia, tad pripratau pakankamai greitai ir nejaučiu kilometrų trūkumo. Išvažiavus į smėlio kopas, reikės papildomai adaptuotis – su galingu ir patikimu automobiliu tą padaryti, tikiuosi, pavyks gana greitai“, - kalbėjo lenktynininkas.