„Mašina elgiasi taip, kaip ir tikėjomis. Kaip sako Saulius, ji provokuoja važiuoti aštriai, tai ir važiavome drąsiai. Saulius per šalmą nedaužė, tai darau išvadą, kad situacija kontroliuojama. Džiugina didelis variklio sukimo momentas, dėl jo net su aukštesniu slėgiu pripūstomis padangomis „Miniukas“ gana lengvai ropoja kopomis“, – treniruotę komentavo Vaidotas Žala.
Pasak „Agrorodeo“ komandos lenktynininko, treniruočių zona nebuvo sudėtinga, bet nedidelės kopos vietomis buvo klastingos ir minkštos. Smėlį keitė akmenys, žvyrkeliai, buvo kur pašokinėti, buvo ir kur užklimpti. Treniruotės organizuotumas džiugino šturmanus, kuriems nieko nereikėjo daryti ir glumino į nedidelį chaosą patekusius vairuotojus.
„Testai buvo keisti. Nurodyta tik zona, kurioje galime važiuoti tam tikru laiku dienos intervale ir kryptis. Jokių teisėjų nėra, nėra ir kelio knygos. Manau, kad tai gali būti viena iš priežasčių, dėl kurios virto čekų ekipažas. Lėkti tiek, kiek matai, kai bet kur gali tykoti kliūtys – pavojinga. Tam ralio maratonuose ir yra kelio knygos, kuriose pavojingos vietos būna pažymėtos“, – kalbėjo V. Žala.
Oficialius Dakaro testus „Agrorodeo“ ekipažas naudojo ne tik susipažinimui su Saudo Arabijos dykumų ir laukiančių trasų specifika, bet ir dar labiau apsiprasti su automobiliu bei įsitikinti, ar viskas veikia taip, kaip turi veikti. Pasak sportininkų, „MINI John Cooper Works Rally“ pirmąjį išbandymą įveikė puikiai, neišlindo jokie gedimai.
„Net ir kondicionierius veikia puikiai, važiuojam, „kaifuojam“, jaučiamės apšilę ir pasiruošę startui“, – gerą nusiteikimą sunkiausiam pasaulio maratonui parodė Vaidotas Žala.