„Ne tik mūsų komandą, bet ir visus kolegas sportininkus bei ralio sirgalius maloniai nustebino gerokai padidėjusi konkurencija pirmajame dešimtuke,“ – sako V. Žala. „Džiugu, kad pagaliau į savo šalies lenktynes grįžo Martynas Samuitis, Dominykas Butvilas, po pertraukos į ralį sugrįžo Deividas Jocius, į visais ratais varomą automobilį vėl sėdo Martynas Samsonas. Jeigu tokia tendencija išliks, šiais metais turėsime labai įdomų ralio sezoną, kur kiekvienose varžybose dėl prizinių vietų vyks itin arši konkurencija.“
Persėdęs į naują galingesnę ir greitesnę techniką pagreitėjo ir Vaidotas Žala. Nors pagrindinis sportininko tikslas šį sezoną yra pratintis prie pasikeitusio automobilio bei koncentruotis į treniruotes ir testus, tačiau vilnietis nežada nusileisti konkurentams ir tikisi pakovoti dėl aukštų pozicijų.
„Šį sezoną nutarėme koncentruotis į įgūdžių tobulinimą, turėsime daug testų ir tikimės toliau eiti panašia kryptimi, kuria dirbome pastarąjį pusmetį. Smarkiai tobuliname tiek vairavimo techniką, tiek stenogramą, tiek ir automobilį,“ – pasakoja „Trygg Racing“ komandos lenktynininkas V. Žala.
Prisimindamas pirmąjį šių metų ralį, Vaidotas pažymėjo, kad tai ko gero puikiausiai organizuojamas lietuviškas ralis. „Halls Winter Rally“ išlieka puikiausiai organizuojamu lietuvišku raliu. Apie tai liudija tiek žiūrovų gausa, tiek ir dalyvių moralinis nusiteikimas,“ – sako Vaidotas.
Tiesa, sportininkas pažymi, kad šį sezoną galima laukti nemažai puikių ralių. Daug tikimasi jau iš pirmojo vasarinio ralio, kuris mūsų šalyje vyks tose pačiose apylinkėse, kaip ir žieminis – aplink Uteną. Jo organizatorius bei pagrindinis rėmėjas – Martynas Samsonas, laimėjęs ir pirmąjį ralį šiemet. Šiame ralyje žadama visa gausybė užsienio žvaigždžių iš viso pasaulio, todėl žiūrovai gali tikėtis kokybiško, azartiško ir, svarbiausia, nemokamo renginio.
Puikų įspūdį pernai paliko Kelmės ralis, tradiciškai džiugina „300 ežerų“ ralis Zarasuose, paskutinis čempionato etapas Druskininkuose. „Kauno rudens“ ralio organizacijos rūpesčius į savo rankas perėmė Ramūnas Čapkauskas, tad ir šis ralis gali tapti dideliu kokybišku šuoliu aukštyn.
Kalbėdamas apie savo pasirodymą pirmajame ralyje šiemet, Vaidotas Žala liko patenkintas savo komandos sprendimu persėsti iš „Subaru“ į „Mitsubishi“.
„Tai yra greitas, puikiai valdomas automobilis, kuris radikaliai skiriasi nuo mūsų anksčiau turėto,“ – sako V. Žala. „Pamatę pirmuosius šeštadienio greičio ruožų laikus nustebome. Tikrai nesistengėme iš automobilio išspausti visko, važiavome pakankamai saugiu tempu, tačiau ir toks tempas leido važiuoti kartu su lyderiais. Tai nuteikia optimistiškai, esu tikras, kad galime būti dar greitesni. Dar darau nemažai smulkių klaidelių tiek tiksliau pasirenkant trajektorijas, tiek ir stabdymo taškus, todėl manau sezono eigoje patobulėjus ir prisipratinus naują techniką galėsime sutaupyti dar nemažai sekundžių,“ – sako „Trygg Racing“ komandos lyderis.
Pagrindinis komandos tikslas artimiausiu metu – kuo daugiau praktikos ir nuvažiuotų kilometrų.
Gaila, tačiau komandos pasirodymą sugadino nelemtas akmuo, dėl kurio nukentėjo nemažai sportininkų. Šalia kelio įšalęs aštrus akmuo 1/3 greičio ruože tapo lemtingu kone dešimčiai ekipažų, tarp kurių, deja, buvo ir „Trygg Racing“ tandemas. Likusius greičio ruožus Vaidoto ir Žygimanto Žalų tandemas važiavo lyderių tempu ir išvengė skaudesnių incidentų. Galutinėje įskaitoje užimta septintoji vieta neatspinti tikrojo šios komandos narių greičio, tačiau nuteikia optimistiškai.
Kitas Lietuvos ralio čempionato etapas vyks gegužės 16-17 d. Talsi apylinkėse, Latvijoje. Tai bus vienas didžiausią konkurenciją turinčių etapų šalies ralio kalendoriuje šiemet.