„Tai yra ženkliai greitesnis automobilis. Dėl žemesnio svorio centro ir puikaus svorio paskirstymo tarp ašių jis yra puikiai valdomas ir net provokuoja važiuoti aštriau, kas mus maloniai nustebino. Saulius net juokavo, kad dėl aštresnio važiavimo mane reikės dažniau raminti“, - pirmaisiais testų įspūdžiais dalinosi Vaidotas Žala.
Vienas didžiausių naujojo automobilio skirtumų, prie kurio vairuotojui teko priprasti, tai siauresnis sukimo momento diapazonas. Ankstesnio automobilio variklis buvo atmosferinis, o šio – turbininis. Jo privalumas – milžiniškas sukimo momentas, siekiantis 800 Nm leidžia lengviau klampoti biriu smėliu, lipti į stačius šlaitus. Tačiau dėl siauresniame diapazone esančio galios piko reikės daugiau darbuotis kaitaliojant pavaras.
Vis tik lenktynininkas sako, su šiais niuansais nemato jokios problemos, tereikia priprasti prie variklio ypatybių.
Didesnį įspūdį „Agrorodeo“ komandos ekipažui daro automobilio gebėjimas lėkti itin sudėtingais bekelės ruožais.
„Važiavome trasa, kuri yra naudojama tankų ir šarvuočių pratyboms, ji labai duobėta, kelio reljefas labai negailestingas pakabai, tačiau „Minis“ netgi didžiausiose provėžose valdomas tiksliai it lengvasis automobilis.“, - toliau testų rezultatais stebėjosi Vaidotas Žala.
Nors pedantiškų vokiečių „X-Raid“ kompanijos sukonstruotas „Mini John Cooper Works Rally“ lenktyninis automobilis per testų dieną patyrė tikrai didelį krūvį, jį apžiūrėję „Agrorodeo“ komandos inžinieriai džiaugėsi rezultatais: nei vienas mašinos komponentas neparodė jokių nuovargio ženklų, viskas veikė puikiai.
Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu prie „Minio“ vairo poligone praleis dar vieną dieną, kad geriau pažintų naująją techniką ir sako, kad tai bus vienintelis ir paskutinis testas Lietuvoje prieš išvykstant į 2020-ųjų metų Dakarą. Kitas pasivažinėjimas koviniu režimu vyks jau naujuosiuose Dakaro maratono namuose – Saudo Arabijoje.