Apsikabinęs su jį pasveikinti atėjusiu „Agrorodeo“ komandos mechaniku Edvardu Lucevičiumi, Vaidotas dar pajuokavo, jog automobilis – sveikas. Toks, kokį ir norėjo atgabenti į finišą.
„Dabar jau ramu, tačiau ateina kažkoks vakuumas – negi jau baigėsi? Prieš paskutinę dieną organizatoriai įspėjo, kad bus sunku – matyt tam, kad žmonės neatsipalaiduotų per daug. Apskritai ši diena nebuvo sunki, tačiau matėme ir užklimpusių, ir kitų reikalų prisidariusių ekipažų“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.
2019 m. Dakaro ralyje puikiai pasirodė ir kiti lietuviai. Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu pasiekė geriausią lietuvių komandos rezultatą Dakaro ralyje – užėmė 11 vietą. Arūnas Gelažninkas užfiksavo geriausią rezultatą tarp motociklininkų – jis, preliminariais duomenimis, klasifikuojamas 23 pozicijoje.
Dakaro ralis prasčiau susiklostė Antanui Juknevičiui su Dariumi Vaičiuliu, kurie dėl įvairių problemų pirmoje maratono pusėje prarado nemažai laiko ir nebeturėjo vilčių kovoti dėl aukštų pozicijų. Preliminariais duomenimis, jie finišavo 37 vietoje. Baliui Bardauskui nepasisekė dar labiau – sėkmingai įveikęs 9 etapus, jis krito ir stipriai susižalojo dešimtajame: jis buvo nedelsiant išgabentas į ligoninę, kur nustatyta, jog motociklininkui lūžo abu riešai.
2019 m. Dakaro ralio automobilių įskaitoje nugalėjo Nasseras Al-Attiyah su Matthieu Baumeliu („Toyota“), motociklų – Toby Price‘as (KTM), keturračių – Nicolas Cavigliasso („Yamaha“), bagių – Francisco Lopezas Contardo su Alvaro Juanu Leonu Quintanilla („Can-Am“), sunkvežimių – Eduardas Nikolaevas su Evgenijumi Jakovlevu ir Vladimiru Rybakovu („Kamaz“).
Šiemet „Toyota“ nugalėjo pirmą kartą per visą Dakaro ralio istoriją, o KTM pirmos pozicijos neužleidžia nuo 2001 m.
Viso 2019 m. Dakaro ralį sudarė 5 000 kilometrų, iš jų 3 000 – greičio ruožai, suskirstyti į 10 etapų. Geriausia šiemet Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno užima vieta etape – 11.
„Agrorodeo“ komanda 2018 m. Dakaro ralyje užėmė 18 vietą, o 2017 ir 2016 m. finišo pasiekti nepavyko.