• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Sausio 26-osios vakarą, Vaidotas Žala netikėtai pranešė, jog komanda ieško naujo pagrindinio rėmėjo, kuris galėtų suteikti galimybę dalyvauti 2024-ųjų Dakaro ralyje.


Sausio 26-osios vakarą, Vaidotas Žala netikėtai pranešė, jog komanda ieško naujo pagrindinio rėmėjo, kuris galėtų suteikti galimybę dalyvauti 2024-ųjų Dakaro ralyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„2024 m. Dakarui ieškosime naujo pagrindinio komandos partnerio“, – savo „Facebook“ paskyroje paskelbė V.Žala.

REKLAMA

„Kiek netikėtas sprendimas, bet esame dėkingi Teltonika už suteiktą galimybę varžytis su Dakaro greičiausiais. Mums tai buvo istorinis šansas ir jį labai vertiname“, – pridūrė jis.


Vaidotas Žala Dakaro ralyje
Vaidotas Žala Dakaro ralyje

Startavo su nauju bolidu


Dakaro ralio gerbėjai turėtų prisiminti džiugią žinią, kurią Vaidotas Žala pasidalino dar praėjusiais metais. Tuomet didžiulė Dakaro gerbėjų bendruomenė džiaugėsi, jog vienas iš keturių 2023 metų Dakare startuosiančių T1+ klasės „Prodrive Hunter“ automobilių bus papuoštas „Teltonika Racing“ komandos spalvomis.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmą kartą per visą savo 12 metų karjerą automobilių sporte startuosime automobiliu, kuris bus identiškas gamyklinės komandos pilotų vairuojamai technikai. Tai kardinaliai keičia konkurencines sąlygas. Nesakau, kad mes iš karto pradėsime visus lenkti, bet pagaliau turime idealias sąlygas siekti geresnio rezultato“, – automobilio pristatymo metu sakė lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaidotas Žala pristato „Prodrive Hunter“
Vaidotas Žala pristato „Prodrive Hunter“

„Tai visiškai kitoks automobilis. Jo galimybės iš esmės skiriasi nuo T1 modelio, kuriuo startavome šiais metais. Pagrindinis skirtumas yra didesni 37 colių ratai ir 25 proc. ilgesnė pakabos eiga. Abu šie techniniai parametrai leidžia gerokai greičiau važiuoti bekele, kadangi sklandžiau sugeriami stiprūs smūgiai“, – dėstė sportininkas.

REKLAMA

Ant 17 colių skersmens ratlankių montuojamos didžiulės 37 colių padangos taip pat užtikrina geresnį pravažumą ir sumažina prakirtimų riziką. Saudo Arabijoje akmeningas trasos atkarpas dažnai keičia smėlio ir kopų ruožai, todėl didesnių padangų naudojimas turi privalumų – ekipažui nereikia koreguoti padangų slėgio trasoje, galima agresyviau važiuoti per akmenis.

REKLAMA

Vaidotas Žala Dakaro ralyje
Vaidotas Žala Dakaro ralyje

2023-ųjų Dakaro ralyje kaupė patirtį


Startas šiųmetiniame Dakaro ralyje su ypatingai pajėgia technika lietuviui, deja, apkarto. Nuo pat pirmosios maratono dienos, V.Žala nuolatos susidūrė su įvairiausiais gedimais ir nesklandumais, dėl kurių jam nepavyko pademonstruoti visapusiško „Prodrive Hunter“ potencialo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau antrame greičio ruože, V.Žala greitai pramušė du atsarginius ratus, o pramušus trečią, privalėjo stoti. Nors V.Žala, kartu su komandos draugu Guerlaino Chicherito sulaukė techninio sunkvežimio, tačiau galiausiai įvyko ir kitos problemos ir galiausiai V.Žala nebespėjo užbaigti šio greičio ruožo.

REKLAMA

Būtent dėl šio nutikimo, V.Žala toliau Dakaro ralį tęsė siekiant įgauti reikiamos patirties bei supratimo kaip „Prodrive Hunter“ elgiasi Dakaro ralio sąlygomis. Nors keliuose greičio ruožuose V.Žala buvo tarp greičiausiųjų, tačiau galiausiai 12-ajame greičio ruože sugedo greičių dėžė, o naują atvežti turėjęs sunkvežimis strigo kopose ir taip V.Žala šių metų Dakarą baigė anksčiau laiko.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų