• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.
V.Žalą iki finišo partempė Benediktas Vanagas, kuris atskleidė, kad kolega turi ir variklio problemų. B.Vanagas taip pat pasakojo, kad turėjo keisti dvi padangas, vėliau sumažino tempą ir prarado nemažai laiko.
„Jeigu mes turėjome vakar dieną ir ta diena buvo labai greita bei sklandi, tai šiandien buvo Dakaras visomis įmanomomis prasmėmis“, – sakė B.Vanagas. „Nuleisti du ratai: vienas prakirstas, kitas turėjo mažą skylę. Vieną kartą stojome, nes daviklis neveikė, galvojome prakirtome ratą. Pabaigoje, likus maždaug 25 km iki finišo, pamačiau V.Žalą. Sustojome, galvojome gal ką galime pagelbėti, parodė šniūrą – suprantu, kas yra stovėti Dakare. Tempiant paaiškėjo, kad V.Žala turi problemų ir su varikliu, partempsime jį ir į bivuaką“.
Kalbėdamas apie trasą, B.Vanagas atskleidė, kad greičiausiai Dakaro organizatoriai akmenukus laiko žemėmis.
„Akmenukų buvo tikrai ne 3 proc., atrodo, kad kalbame skirtingomis kalbomis. Jie turbūt akmenukus vadina žemėmis ir čia jų buvo apie 40 proc. Laikėme tempą, bet vienas ratas, kitas ratas... Tai įvyko aplink 80-ą kilometrą ir supranti, kad jeigu toliau pramušinėsi ratus, tai neatvažiuosi į finišą. Teko nusimažinti greitį, tuomet mus aplenkė, buvo dulkių...“, – sakė B.Vanagas.
„Liūdėčiau, nes tikrai ne pagal planą diena, bet Dakare aš esu devintą kartą ir suprantu, kad taip būna. Norisi, kad visada viskas būtų sklandu ir gera, bet yra taip“.

Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.
V.Žalą iki finišo partempė Benediktas Vanagas, kuris atskleidė, kad kolega turi ir variklio problemų. B.Vanagas taip pat pasakojo, kad turėjo keisti dvi padangas, vėliau sumažino tempą ir prarado nemažai laiko.
„Jeigu mes turėjome vakar dieną ir ta diena buvo labai greita bei sklandi, tai šiandien buvo Dakaras visomis įmanomomis prasmėmis“, – sakė B.Vanagas. „Nuleisti du ratai: vienas prakirstas, kitas turėjo mažą skylę. Vieną kartą stojome, nes daviklis neveikė, galvojome prakirtome ratą. Pabaigoje, likus maždaug 25 km iki finišo, pamačiau V.Žalą. Sustojome, galvojome gal ką galime pagelbėti, parodė šniūrą – suprantu, kas yra stovėti Dakare. Tempiant paaiškėjo, kad V.Žala turi problemų ir su varikliu, partempsime jį ir į bivuaką“.
Kalbėdamas apie trasą, B.Vanagas atskleidė, kad greičiausiai Dakaro organizatoriai akmenukus laiko žemėmis.
„Akmenukų buvo tikrai ne 3 proc., atrodo, kad kalbame skirtingomis kalbomis. Jie turbūt akmenukus vadina žemėmis ir čia jų buvo apie 40 proc. Laikėme tempą, bet vienas ratas, kitas ratas... Tai įvyko aplink 80-ą kilometrą ir supranti, kad jeigu toliau pramušinėsi ratus, tai neatvažiuosi į finišą. Teko nusimažinti greitį, tuomet mus aplenkė, buvo dulkių...“, – sakė B.Vanagas.
„Liūdėčiau, nes tikrai ne pagal planą diena, bet Dakare aš esu devintą kartą ir suprantu, kad taip būna. Norisi, kad visada viskas būtų sklandu ir gera, bet yra taip“.

REKLAMA


Preliminariais duomenimis V.Žalą partempęs B.Vanagas finišavo 29-as (+00:41:16), o V.Žala – 30-as (+00:44:16).
Vakar dieną vos 11 km prologą įveikę lenktynininkai šį kartą turėjo kur kas didesnį iššūkį – jie turėjo įveikti 277 km greičio ruožą, kuriame buvo šeši tarpiniai punktai.
Kaip skelbė organizatoriai, šiandien kelio dangoje 49% buvo žvyras, 48% smėlis, 3% sausos upių vagos ir kanjonai. Kaip teigė organizatoriai, nuo 90-ojo kilometro turėjo prasidėti akmenys, tačiau pasak motociklininko Arūno Gelažninko jie prasidėjo jau nuo 50-ojo kilometro.
Šis greičio ruožas buvo išbandymas navigatoriams, nes tam tikrose vietose susikirto bent keletas kelių, kurie nebuvo pažymėti kelio knygoje, todėl lenktynininkai privalėjo atidžiai stebėti kursus ir draugauti su kompasu.
Pirmame greičio ruože startavo 101 motociklininkas, 64 automobiliai, 16 keturračių, 44 sunkvežimiai ir 61 bagis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų