• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

VAG koncernas greitu metu žada pristatyti naujos kartos benzininius variklius, kurie automobilių industrija turėtų sukelti revoliuciją. 
Šiuo metu kompanijos specialistai intensyviai pluša ties benzininiais varikliais, kurie turės kintamą variklio kompresiją! Tai bus ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas bando pradėti tokių variklių serijinę gamybą, tačiau iki šiol ne vienam taip ir nepavyko.
Įprastai, daugelio variklių kompresija būna pastovi. Tačiau vokiečiai nori visiems pasaulio žmonėms pasiūlyti variklius, kurie priklausomai nuo sąlygų, vairuotojo norų ar akceleratoriaus padėties, turėtų didesnę arba mažesnę cilindrų kompresiją. Įvairių daviklių ir variklio kompiuterio pagalba, kompresija variklio cilindruose keistųsi automatiškai. Jeigu besikeičianti cilindrų kompresijos technologija pateks į serijinę gamybą, benzininių variklių efektyvumas turėtų padidėti dvigubai!
VAG naujus variklius taip pat suporuos su elektriniais kompresoriais. Kaip jis veikia/veiks? Elektrinis kompresorius turės mažą varikliuką, kuris, paspaudus akceleratoriaus pedalą, automatiškai išsuks turbinos ašelę. Pasak kompanijos atstovų, naujos kartos kompresoriai padės panaikinti jų vėlavimą.
Atrodo, kad elektriniai kompresoriai, automatiškai reguliuojama cilindrų kompresija, cilindrų išjungimo technologija gali padėti benzininiams varikliams priartėti prie mažų dyzelinių variklių sąnaudų.
Kada pasirodys šie stebuklai? VAG koncerno atstovai tikina, kad tokie motorai serijinėje gamyboje jie pasirodys 2016-2017 metais.

VAG koncernas greitu metu žada pristatyti naujos kartos benzininius variklius, kurie automobilių industrija turėtų sukelti revoliuciją. 
Šiuo metu kompanijos specialistai intensyviai pluša ties benzininiais varikliais, kurie turės kintamą variklio kompresiją! Tai bus ne pirmas kartas, kai automobilių gamintojas bando pradėti tokių variklių serijinę gamybą, tačiau iki šiol ne vienam taip ir nepavyko.
Įprastai, daugelio variklių kompresija būna pastovi. Tačiau vokiečiai nori visiems pasaulio žmonėms pasiūlyti variklius, kurie priklausomai nuo sąlygų, vairuotojo norų ar akceleratoriaus padėties, turėtų didesnę arba mažesnę cilindrų kompresiją. Įvairių daviklių ir variklio kompiuterio pagalba, kompresija variklio cilindruose keistųsi automatiškai. Jeigu besikeičianti cilindrų kompresijos technologija pateks į serijinę gamybą, benzininių variklių efektyvumas turėtų padidėti dvigubai!
VAG naujus variklius taip pat suporuos su elektriniais kompresoriais. Kaip jis veikia/veiks? Elektrinis kompresorius turės mažą varikliuką, kuris, paspaudus akceleratoriaus pedalą, automatiškai išsuks turbinos ašelę. Pasak kompanijos atstovų, naujos kartos kompresoriai padės panaikinti jų vėlavimą.
Atrodo, kad elektriniai kompresoriai, automatiškai reguliuojama cilindrų kompresija, cilindrų išjungimo technologija gali padėti benzininiams varikliams priartėti prie mažų dyzelinių variklių sąnaudų.
Kada pasirodys šie stebuklai? VAG koncerno atstovai tikina, kad tokie motorai serijinėje gamyboje jie pasirodys 2016-2017 metais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų