Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu gyventume Jungtinėse Valstijose, V8 tipo varikliai mūsų nestebintų ir keltų gerokai mažiau emocijų negu dabar.
„Ford Mustang“, „Dodge Charger“ ar „Chevrolet Camaro“ – tai tik keli modeliai, kurie daugelį dešimtmečių buvo montuojami su griausmingai skambančiais V8 varikliais.
Europoje mes esame įpratę prie galingų ir efektyviai veikiančių 4 ar 6 cilindrų agregatų, bet giliai širdyje žinome, jog V8 visuomet yra geresnis pasirinkimas už 4 ar 6 cilindrų analogą.
Panašią nuomonę turi ir štai šio „Volvo“ projekto autorius, kuris kampuotą, neišvaizdų, bet charizmatišką „Volvo 242“ įgrūdo 6,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklį!
Skamba įspūdingai, ar ne?
Jeigu gyventume Jungtinėse Valstijose, V8 tipo varikliai mūsų nestebintų ir keltų gerokai mažiau emocijų negu dabar.
„Ford Mustang“, „Dodge Charger“ ar „Chevrolet Camaro“ – tai tik keli modeliai, kurie daugelį dešimtmečių buvo montuojami su griausmingai skambančiais V8 varikliais.
Europoje mes esame įpratę prie galingų ir efektyviai veikiančių 4 ar 6 cilindrų agregatų, bet giliai širdyje žinome, jog V8 visuomet yra geresnis pasirinkimas už 4 ar 6 cilindrų analogą.
Panašią nuomonę turi ir štai šio „Volvo“ projekto autorius, kuris kampuotą, neišvaizdų, bet charizmatišką „Volvo 242“ įgrūdo 6,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklį!
Skamba įspūdingai, ar ne?