• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro lenktynių trečiasis etapas ir vėl nebuvo toks, kokį iš anksto buvo numatę varžybų organizatoriai. Dėl liūčių įskaitinis greičio ruožas buvo sutrumpintas iki 190 kilometrų. Specialistai minėjo, jog kalnų serpantinai turėtų būti palankus klasikinio ralio meistrams.
„Agrorodeo” ekipažo nariai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas šias prognozes pateisino. Toli gražu ne galingiausiu ir greičiausiu automobiliu važiuojantis ekipažas ir toliau stabiliai laikosi pirmajame 50-ute.
Po pirmadienio etapo, kuriame “Agrorodeo” komanda, patikslinus rezultatus, buvo įrašyta 40 vietoje, šiandien lenktynininkai ir toliau važiavo neforsuodami įvykių: “Važiavome labai įvairiomis sąlygomis. Kai beveik vidurdienį vietos laiku pradėjome važiuoti, žiauriai lijo. Kilome į kalną: purvynas, išties nemalonus ir sudėtingi serpantinai, po to įvažiavome į lygumą ir čia jau prasidėjo dulkės, akmenys, net garsiojo “fesh-fesho” jau gavome… Pakeliui į greičio ruožo galą, leidžiantis žemyn, vėl pradėjo smarkiai lyti, aplink purvynai ir tikrai sunkios sąlygos. Mašinėlė iš pradžių labai smagiai važiavo, bet arčiau finišo pradėjo įtarimus kelti turbina. Vakar turėjom užuominų, kad kažkas negerai, o šiandien ta problema paaštrėjo. Tikiuosi, kad ją išspręsime, džiaugiuosi, kad iš viso atvažiavome – tai yra svarbiausia. Paskutiniuose kilometruose nebelėkėme, o šiaip - labai smagu, kad atvažiavome, nes tikrai buvo šimtas ir viena proga “nusivožti”. Labai sudėtingas greičio ruožas, vietomis gal buvo per greitas, bet pradžia ir pabaiga - labai įspūdingi”, po finišo pasakojo Vaidotas.

Dakaro lenktynių trečiasis etapas ir vėl nebuvo toks, kokį iš anksto buvo numatę varžybų organizatoriai. Dėl liūčių įskaitinis greičio ruožas buvo sutrumpintas iki 190 kilometrų. Specialistai minėjo, jog kalnų serpantinai turėtų būti palankus klasikinio ralio meistrams.
„Agrorodeo” ekipažo nariai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas šias prognozes pateisino. Toli gražu ne galingiausiu ir greičiausiu automobiliu važiuojantis ekipažas ir toliau stabiliai laikosi pirmajame 50-ute.
Po pirmadienio etapo, kuriame “Agrorodeo” komanda, patikslinus rezultatus, buvo įrašyta 40 vietoje, šiandien lenktynininkai ir toliau važiavo neforsuodami įvykių: “Važiavome labai įvairiomis sąlygomis. Kai beveik vidurdienį vietos laiku pradėjome važiuoti, žiauriai lijo. Kilome į kalną: purvynas, išties nemalonus ir sudėtingi serpantinai, po to įvažiavome į lygumą ir čia jau prasidėjo dulkės, akmenys, net garsiojo “fesh-fesho” jau gavome… Pakeliui į greičio ruožo galą, leidžiantis žemyn, vėl pradėjo smarkiai lyti, aplink purvynai ir tikrai sunkios sąlygos. Mašinėlė iš pradžių labai smagiai važiavo, bet arčiau finišo pradėjo įtarimus kelti turbina. Vakar turėjom užuominų, kad kažkas negerai, o šiandien ta problema paaštrėjo. Tikiuosi, kad ją išspręsime, džiaugiuosi, kad iš viso atvažiavome – tai yra svarbiausia. Paskutiniuose kilometruose nebelėkėme, o šiaip - labai smagu, kad atvažiavome, nes tikrai buvo šimtas ir viena proga “nusivožti”. Labai sudėtingas greičio ruožas, vietomis gal buvo per greitas, bet pradžia ir pabaiga - labai įspūdingi”, po finišo pasakojo Vaidotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10577025_440822032773405_2442473830352936875_n


Šturmanas Saulius Jurgelėnas jam pritarė: “Trasa buvo sudėtinga, ir reikėjo labai atidžiai stebėti ritmą. Pagal planą viskas, geru tempu važiavom iki tol, kol iki finišo liko 40 kilometrų ir pradėjo streikuoti turbina bet šiaip viskas - puiku. Aišku, kai prieš startą ėmė lyti ir žaibai trankytis, tai atrodė, kad viskas plauks. Bet vietomis net ir dulkių buvo pakankamai”.
Pasak Sauliaus, ekipažo nariai net negalvojo, jog ką nors iš viso lenks, bet teko ir aplenkti lėtesnius varžovus. “Dulkėse važiavome gal 25-30 km: kol buvo dulkėtas ruožas, priekyje važiavo pora bagių, kurie prieš mus startavo – buvom pasiviję, bet jų neaplenkėme, nes trumpam stabtelėjome – galiausiai tiesiog stabiliai finišavome. Pagal greitį buvom pataikę į tą zoną, kurioje buvo mažai ir mūsų, ir kitų lenkimų. Tai, sakyčiau, visai džiugu, kad po vakar didelio darbo šiandien buvo lengviau važiuoti, nes trasos sąlygos buvo sudėtingesnės”.
Grįžusių į stovyklavietę lenktynininkų nekantriai laukė mechanikai. Rytoj sportininkų laukia 629 km maratoninis etapas, jo greičio ruožo ilgis 429 km. Ir jokios mechanikų pagalbos. Bus ypač sunku. Bet antradienį 45 vietą užėmęs “Agrorodeo” ekipažas puikiai supranta, kad lenktynės tik prasideda. Jei jiems ir toliau pavyks važiuoti savo tempu ir būti pirmajame 50-uke (kol kas jie yra 41-I ir pirmauja tiek T3, tiek alternatyvios energijos įskaitose), tai butu puikus rezultatas.

REKLAMA





Po III etapoSąlygos buvo labai įvairios: lietus, dulkės, kalnai, serpantinai,purvai, akmenys ir visokie kitokie velniai! Lengva? Nebuvo. Bet tikrai įspūdinga ir įdomu.Lenkti neplanavome, bet galiausiai visgi teko. Tačiau didžiojoje trasos dalyje pagavom gerą greitį - nereikėjo nei daug lenkti, nei būti lenkiamiems. O bitutė "dūzgė" gražiai, tik link finišo turbina pradėjo kelti nerimą, bet atiduosime į Dariaus, Rimo ir Aido auksines rankas... ir lauksime rytojaus starto!
Posted by
BEE Dakar on 2016 m. sausio 5 d.



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų