Šturmanas Saulius Jurgelėnas jam pritarė: “Trasa buvo sudėtinga, ir reikėjo labai atidžiai stebėti ritmą. Pagal planą viskas, geru tempu važiavom iki tol, kol iki finišo liko 40 kilometrų ir pradėjo streikuoti turbina bet šiaip viskas - puiku. Aišku, kai prieš startą ėmė lyti ir žaibai trankytis, tai atrodė, kad viskas plauks. Bet vietomis net ir dulkių buvo pakankamai”.
Pasak Sauliaus, ekipažo nariai net negalvojo, jog ką nors iš viso lenks, bet teko ir aplenkti lėtesnius varžovus. “Dulkėse važiavome gal 25-30 km: kol buvo dulkėtas ruožas, priekyje važiavo pora bagių, kurie prieš mus startavo – buvom pasiviję, bet jų neaplenkėme, nes trumpam stabtelėjome – galiausiai tiesiog stabiliai finišavome. Pagal greitį buvom pataikę į tą zoną, kurioje buvo mažai ir mūsų, ir kitų lenkimų. Tai, sakyčiau, visai džiugu, kad po vakar didelio darbo šiandien buvo lengviau važiuoti, nes trasos sąlygos buvo sudėtingesnės”.
Grįžusių į stovyklavietę lenktynininkų nekantriai laukė mechanikai. Rytoj sportininkų laukia 629 km maratoninis etapas, jo greičio ruožo ilgis 429 km. Ir jokios mechanikų pagalbos. Bus ypač sunku. Bet antradienį 45 vietą užėmęs “Agrorodeo” ekipažas puikiai supranta, kad lenktynės tik prasideda. Jei jiems ir toliau pavyks važiuoti savo tempu ir būti pirmajame 50-uke (kol kas jie yra 41-I ir pirmauja tiek T3, tiek alternatyvios energijos įskaitose), tai butu puikus rezultatas.
Po III etapoSąlygos buvo labai įvairios: lietus, dulkės, kalnai, serpantinai,purvai, akmenys ir visokie kitokie velniai! Lengva? Nebuvo. Bet tikrai įspūdinga ir įdomu.Lenkti neplanavome, bet galiausiai visgi teko. Tačiau didžiojoje trasos dalyje pagavom gerą greitį - nereikėjo nei daug lenkti, nei būti lenkiamiems. O bitutė "dūzgė" gražiai, tik link finišo turbina pradėjo kelti nerimą, bet atiduosime į Dariaus, Rimo ir Aido auksines rankas... ir lauksime rytojaus starto!
Posted by
BEE Dakar on 2016 m. sausio 5 d.