„Sprendimas pasirinkti Vytautą Šapranauską buvo neatsitiktinis. Jo gyvenimo būdas, veikla ir filosofija puikiai atitinka prekės ženklo „Pierre Cardin“ vertybes. Šio prekės ženklo vyras – tai sėkmingas vyras, vertinantis kokybę, stilių bei individualumą. Būtent toks ir yra Vytautas Šapranauskas – solidus bei išsiskiriantis“, - sako prekės ženklo atstovas Lietuvoje, UAB „STESA CLASIC“ generalinis direktorius Edgaras Sekmokas.
„Pasiūlymas tapti pasaulinio garso prekės ženklo veidu Lietuvoje buvo kiek netikėtas, tačiau įdomus. Juk „Pierre Cardin“ - tai tikra legenda. Žymaus Prancūzijos dizainerio sukurtos kolekcijos yra vertinamos visame pasaulyje . „Pierre Cardin“ - tai ne tik prekinis ženklas, bet ir ilgalaikė aprangos stiliaus kultūra. Fotosesija praėjo tikrai nuostabiai – rezultatas pranoko lūkesčius“, - sako aktorius Vytautas Šapranauskas.
Vyriškų drabužių fotosesija vyko prekybos ir pramogų centre „OZAS“. Fotosesijos metus Vytautas Šapranauskas demonstravo drabužius darbui, laisvalaikiui ir sportui.
„Pierre Cardin“ prekės ženklą įkūrė garsus Prancūzijos dizaineris P. Kardenas 1950 metais. Per savo veiklos metus kompanija kūrė ne tik moteriškų ir vyriškų drabužių kolekcijas, bet ir projektavo automobilių ir mikroautobusų interjerus. Produkcija su šiuo ženklu gaminama ir parduodama pagal 800 licencijų 140 pasaulio šalių. Mada kuriama pabrėžiant eleganciją, individualų vyro charakterį. Aukščiausia drabužių kokybė, ilgaamžiškumas ir įvairiapusiškumas patenkina net išrankiausio skonio klientus.