Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jei šita muzika jūsų nesujaudins emociškai ir inetelktualiai - jūs nejautrus. Profesinis dešinumas užmušė jūsyse žmogiškumą:
youtube: Feodor Chaliapin sings La Marseillaise
youtube: Feodor Chaliapin sings La Marseillaise
Jūs viska suprantate atvirkščiai. Giljotina buvo gėris palyginti su tuo žudymo būdu, kurį naudojo jūsų mylimas elitas iki Revolicijos (šeši netikslūs skausmingi girto budelio kirčiai ir daug gargaliavimo). Skaitykit tą pačią Vikipediją, kokia tai buvo puiki išsilavinusių ir humaniškų žmonių revoliuciją:
On 10 October 1789, Doctor Joseph-Ignace Guillotin, a French physician, stood before the National Assembly and proposed the following six articles in favour of the reformation of capital punishment:
Article 1: All offenses of the same kind will be punished by the same type of punishment irrespective of the rank of status of the guilty party.
Article 2: Whenever the Law imposes the death penalty, irrespective of the nature of the offense, the punishment shall be the same: decapitation, effected by means of a simple mechanism.
Article 3: The punishment of the guilty party shall not bring discredit upon or discrimination against his family.
Article 4: No one shall reproach a citizen with any punishment imposed on one of his relatives. Such offenders shall be publicly reprimanded by a judge.
Article 5: The condemned person's property shall not be confiscated.
Article 6: At the request of the family, the corpse of the condemned man shall be returned to them for burial and no reference to the nature of death shall be registered.[2]
Sensing the growing discontent, Louis XVI banned the use of the breaking wheel.[3] In 1791, as the French Revolution progressed, the National Assembly researched a new method to be used on all condemned people regardless of class. Their concerns contributed to the idea that capital punishment's purpose was simply the ending of life instead of the infliction of pain.
On 10 October 1789, Doctor Joseph-Ignace Guillotin, a French physician, stood before the National Assembly and proposed the following six articles in favour of the reformation of capital punishment:
Article 1: All offenses of the same kind will be punished by the same type of punishment irrespective of the rank of status of the guilty party.
Article 2: Whenever the Law imposes the death penalty, irrespective of the nature of the offense, the punishment shall be the same: decapitation, effected by means of a simple mechanism.
Article 3: The punishment of the guilty party shall not bring discredit upon or discrimination against his family.
Article 4: No one shall reproach a citizen with any punishment imposed on one of his relatives. Such offenders shall be publicly reprimanded by a judge.
Article 5: The condemned person's property shall not be confiscated.
Article 6: At the request of the family, the corpse of the condemned man shall be returned to them for burial and no reference to the nature of death shall be registered.[2]
Sensing the growing discontent, Louis XVI banned the use of the breaking wheel.[3] In 1791, as the French Revolution progressed, the National Assembly researched a new method to be used on all condemned people regardless of class. Their concerns contributed to the idea that capital punishment's purpose was simply the ending of life instead of the infliction of pain.
Ačiū už komplimentą - baūčiau jautresnis,tai gal net apsiverkčiau. Jūsų žinios apie tai, kad giljotinų kaukšėtojai labai daug skaitė ir gražiai dainavo yra paremtos kažkuo įdomensiu už wikipediją? Gal galima nuorodų? :)
Na, eik, pasidročink.
Dėl išvaizdos
"liberalas" garbina Kubos KGB'sta? :))))
Laučius versus Čyvas
Abu nėra labai gerai išsilavinę, nes mokėsi prastam universitete pas prastus dėstytoju mažame mieste be etninės įvairovės (vien lenkai, ukrainiečiai ir lietuviai).
Laučius bando suprasti filosofiją, padedamas Šliogerio. Šliogeris aišku gali padėti sužavėti merginas, bet Platono alegorijos apie olą ir pan. suprasti padėti negali, nes pats nesupranta.
Čyvas gi elgiasi protingai – cituoja Vikipedija ištisai. Vikipedijos kokybė geresnė, negu Laučiaus. Bet ar verta girtis savo žiniomis Vikipedijos amžiuje?
Čyvo žinios apie Prancūzų revoliuciją yra lėkštos. Čyvas galvoja, kad žino, ko neskaitė prancūzų revoliucionieriai. Jie tikrai daug skaitė ir dainavo labai gražias dainas.
Žmonijos gyvenimas iki Prancūzų Revoliucijos buvo klaikus, tik po tos Revoliucijos ir tos Revoliucijos dėka statistinio žmogaus gyvenimas pradėjo gerėti. Bet kokia statistika tai patvirtina.
Aš kaip ir Čyvas, pavydžiu Laučiui seksualumo. Esu heteroseksualus, bet gražiausi pasaulyje vyrai ir man patrauklūs. Pirmas – Che Guevara, antras – Jim Morrison, trečias – Vladimir Laučius. Labiausiai pavydžiu Laučiui jo gražaus odinio švarko.
Aš pats dar ir liberalas. Mano misija yra griauti bažnyčias, kurios aš laikysiuos šventai. Tik, kaip liberalas, negaliu to daryti prievartiniais metodais. Klaidinga manyti, kad liberalū sąraše pirmoji yra laisvė. Pirmoji liberalų sąraše yra neprievarta.
P.S. Nesakau, kad Čyvas yra prastas žmogus. Čyvas yra geras žmogus labai blogame portale.
Abu nėra labai gerai išsilavinę, nes mokėsi prastam universitete pas prastus dėstytoju mažame mieste be etninės įvairovės (vien lenkai, ukrainiečiai ir lietuviai).
Laučius bando suprasti filosofiją, padedamas Šliogerio. Šliogeris aišku gali padėti sužavėti merginas, bet Platono alegorijos apie olą ir pan. suprasti padėti negali, nes pats nesupranta.
Čyvas gi elgiasi protingai – cituoja Vikipedija ištisai. Vikipedijos kokybė geresnė, negu Laučiaus. Bet ar verta girtis savo žiniomis Vikipedijos amžiuje?
Čyvo žinios apie Prancūzų revoliuciją yra lėkštos. Čyvas galvoja, kad žino, ko neskaitė prancūzų revoliucionieriai. Jie tikrai daug skaitė ir dainavo labai gražias dainas.
Žmonijos gyvenimas iki Prancūzų Revoliucijos buvo klaikus, tik po tos Revoliucijos ir tos Revoliucijos dėka statistinio žmogaus gyvenimas pradėjo gerėti. Bet kokia statistika tai patvirtina.
Aš kaip ir Čyvas, pavydžiu Laučiui seksualumo. Esu heteroseksualus, bet gražiausi pasaulyje vyrai ir man patrauklūs. Pirmas – Che Guevara, antras – Jim Morrison, trečias – Vladimir Laučius. Labiausiai pavydžiu Laučiui jo gražaus odinio švarko.
Aš pats dar ir liberalas. Mano misija yra griauti bažnyčias, kurios aš laikysiuos šventai. Tik, kaip liberalas, negaliu to daryti prievartiniais metodais. Klaidinga manyti, kad liberalū sąraše pirmoji yra laisvė. Pirmoji liberalų sąraše yra neprievarta.
P.S. Nesakau, kad Čyvas yra prastas žmogus. Čyvas yra geras žmogus labai blogame portale.
Gerbiamas Tomai, pats geriausias Jūsų kada parašytas straipsnis (atsiprašau, daug nesu skaitęs), turėsiu ką cituoti fašistams ir komunistams, ačiū.
jus sielos brolis liberalui serui Eltonui Dzonui,kuris siule(reikalavo)uzrausti visas religijas,nes jos nelabai teigiamai nusiteikusios jo seksualines orientacijos zmoniu atzvilgiu
aciu, laukiam pozicijos
REKLAMA
REKLAMA
V. Laučiui: liberalai turi griauti bažnyčias?