Populiariausią šalies politiką prezidentą Valdą Adamkų viešųjų ryšių specialistai pavertė prabangios buitinės technikos ir elektronikos salono „Media city“ reklamos veidu, rašo „Lietuvos rytas“ .
Šios parduotuvės leidinyje aprašoma, kokio prekės ženklo šaldytuvu, televizoriumi, garso aparatūra, dulkių siurbliu, lygintuvu naudojasi šalies vadovo šeima.
Pasak dienraščio, sužinojusi apie buitinės technikos pardavėjų akibrokštą Prezidentūra specialaus atsako „Media city“ leidinio kūrėjams nerengia.
„Pirkėjai, kurie pasinaudos leidinyje pateikta informacija ir pirks tuos pačius šaldytuvus, televizorius, kuriais tariamai naudojasi V.Adamkus, bus smarkiai suklaidinti. Galbūt manoma, kad prisidengus prezidento vardu parduodamas prekes galima padaryti patrauklesnes? Gaila, kad tokia mūsų reklamos kultūra“, – apgailestavo prezidento atstovė spaudai Rita Grumadaitė.
Tekstus apie prezidento naudojamus daiktus parduotuvės „Media city“ leidiniui kūrė viešųjų ryšių agentūra „Reichmann Communications“.
Tačiau bendrovės vadovas Giedrius Drukteinis neigė, kad šalies vadovo įvaizdį bandė panaudoti tam tikrai technikai reklamuoti. Jo teigimu publikacija – tai supažindinimas su žmogaus, kuris mums atstovauja, buitimi, aplinka. „Norėjome parodyti, kokie daiktai supa prezidentą“, - sakė jis.