Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
gal tu durnas?
Degalų pardavimai Lietuvoje:
Benzino/dyzelino?
2008 - 428/788 mln. tonų,
tai padlink is keliu milijonu gyventoju - ka gausi ? po tona per diena ant galvos?
ir varso jis cia copy/paste per visur
Degalų pardavimai Lietuvoje:
Benzino/dyzelino?
2008 - 428/788 mln. tonų,
tai padlink is keliu milijonu gyventoju - ka gausi ? po tona per diena ant galvos?
ir varso jis cia copy/paste per visur
Paskaičiuota, jeigu pradėtų Didžiojoj Britanijoj važinėti dieną su įjungtom automobilių šviesom, CO2 išmetimas į Jungtinės Karalystės atmosferą kasmet padidėtų apytiksliai 1.85 milijonų metrinių tonų/m. Aplinkos tarša padidėtų ir dėl lempučių gamybos bei dėl perdegusių lempų - jei naudojamos dieną, jos perdega po 10 000 - 12 000 mylių.
Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų...
Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta.
Degalų pardavimai Lietuvoje:
Benzino/dyzelino?
2008 - 428/788 mln. tonų,
2009 – 373/695 mln. tonų,
2010 – 283/810 mln. tonų.
Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų
Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys.
Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU!
Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali.
Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis.
Deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...
Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų...
Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta.
Degalų pardavimai Lietuvoje:
Benzino/dyzelino?
2008 - 428/788 mln. tonų,
2009 – 373/695 mln. tonų,
2010 – 283/810 mln. tonų.
Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų
Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys.
Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU!
Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali.
Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis.
Deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...
REKLAMA
REKLAMA
Užterštas oras – pavojingas žmogaus sveikatai