• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasara – tikras darbymetis kosmetologams, kirpėjams bei medikams, sulaukiantiems užsienyje gyvenančių, dirbančių, o gimtinėje besigražinančių ir besigydančių klientų. Tačiau ne visi lieka patenkinti paslaugomis, o kai kurie iš viso jų negauna, nes ir Lietuvoje yra atostogų metas.

REKLAMA
REKLAMA

Incidentas vyko Rotušės gatvėje įsikūrusiame Biržų odontologijos centre.

Dėl vieno žmogaus gydytojai nevažinėja

Biržietė Stasė Karosienė papasakojo ją papiktinusią istoriją. Užsienyje dirbantį sūnų vizitams pas Biržų odontologijos centro gydytoją iš anksto užregistravusi moteris po kelių dienų išgirdo, kad pacientas pas odontologus nepateks. Priežastis - gydytojai iš Kauno dėl vieno žmogaus į Biržus važiuoti atsisako. „Sūnus nusipirko bilietus, suderino su šeima laiką, kad galėtų atvykti į Lietuvą, o aš staiga sužinau, kad gydytoja jo nepriims. Gerai, kad pati paskambinau, norėdama sūnų užregistruoti ir trečiam vizitui. Registratorė pažadėjo pasidomėti tokia galimybe ir man paskambinti. Skambučio sulaukiau ir sužinojau, kad ne tik trečiam, bet nė vienam vizitui galimybės nėra – gydytoja esą dėl vieno paciento nevažinėsianti“, - pasakojo ponia Stasė. Moteris teigė suprantanti, kad registratorė nekalta, jog iš didžiųjų miestų važinėjantys gydytojai savaip planuoja biudžetą ir atostogas. Tačiau biržietė mano, kad tokius dalykus reikėtų derinti ir planuoti. Juolab kad buvo pranešta, jog iš anksto registruojamas pacientas atvyks iš užsienio. S. Karosienė sako esanti dėkinga Vytauto gatvėje dirbantiems R. Leskausko odontologijos klinikos medikams. Sužinoję, į kokią padėtį pateko sūnui padėti norėjusi motina, jie rado galimybę priimti iš užsienio specialiai atvykstantį pacientą.

REKLAMA

Registratorė sako esanti tik tarpininkė

Rotušės gatvėje įsikūrusio Biržų odontologijos centro darbuotoja, nenorėjusi sakyti vardo ir pavardės, iš esmės nepaneigė to, ką pasakojo ponia Stasė. Laikinai registratorę pavaduojanti darbuotoja teigė suprantanti paciento nepasitenkinimą, tačiau ji niekuo negalėjusi padėti - esanti tik tarpininkė tarp paciento ir gydytojo. „Šiuo metu net trys gydytojai atostogauja, o gydytoja Kotryna, sužinojusi, kad teks aptarnauti vienintelį pacientą, važiuoti iš Kauno atsisakė. Galėjau siūlyti tik nukelti konsultacijas“, - situaciją aiškino Odontologijos centro darbuotoja. Pasak odontologams talkinančios darbuotojos, dėl savo sūnaus Žydrūno biržietė kreipėsi liepos 4 dieną. „Sakė, kad Žydrūnas Biržuose jau bus liepos 10 dieną, 17 valandą. Tačiau tokiu laiku registruoti negalėjau, paskyriau laiką liepos 11 dieną 10 valandą ir liepos 14 dieną. Pasakiau, kad dėl antrojo vizito dar yra klaustukas, žadėjau papildomai informuoti telefono skambučiu“, - pasakojo registratorės pareigas atliekanti moteris. Ji tvirtina paciento motiną informavusi, kad vizitų galimybė priklausys nuo to, kiek žmonių užsiregistruos. Liepos 9 dieną į Odontologijos centrą paskambino pati Stasė, norėdama tartis dėl trečiojo vizito. Kaip jau minėta, ji išgirdo, kad sūnus nebus priimtas iš viso, nes, išskyrus jį, daugiau užsiregistravusių nėra. Pasak pacientus registruojančios darbuotojos, ji tik liepos 9 dieną sužinojo, kad iš anksto užregistruotą pacientą priimti nėra galimybės nei liepos 11, nei 14 dieną. Tą jai pasakiusi į Biržus atvykusi gydytoja. Istorijos moralas aiškus: vienam pacientui į dantis niekas nežiūri. Tačiau būtų gera žinoti, kiek turi „susikaupti“ žmonių, kad gydytojui „apsimokėtų“ važiuoti į darbo vietą.

Alfreda Gudienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų