• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš kelis mėnesius didžiausius pasaulio leidinius apskriejusi žinia apie „Olialia“ blondinių salą Maldyvuose buvo pastebėta ir užsienio kino prodiuserių. Su televizijos gigantais vadinamais projektais dirbusios trys prodiuserės iš Didžiosios Britanijos į Lietuvą atvyko su žinia - jos nori kurti dokumentinių filmų ciklą apie “Olialia" prekės ženklo fenomeną.

REKLAMA
REKLAMA

Sostinėje savaitgalį viešėjusios televizijos ir kino prodiuserės iš Didžiosios Britanijos tikino: “Iki reklaminės “Olialia" kompanijos apie blondinių salą, mažai kas buvo girdėjęs apie Lietuvą. Tačiau tai, kokį ažiotažą pasauliniu mastu sukėlė “Olialia" komanda per tokį trumpą laiką, buvo neįtikėtina. Mes negalėjome sėdėti rankų sudėjusios. Norime kurti dokumentinį filmą apie „Olialia“ fenomeną „The rise of blond island" („Blondinių salos pakilimas“).“

REKLAMA

Su žymiausiais televizijos projektais dirbusios prodiuserės Sara Lorens, Luiza Edvards ir Liza Dauns planuoja sukurti dokumentinį filmą apie „Olialia" salą, kurį transliuotų Jungtinės Karalystės ar net Amerikos televizijos.

Anot viešnių, “The rise of blond island" jau susidomėjo keli dideli užsienio transliuotojai.

REKLAMA
REKLAMA

“Tai būtų antra pagal dydį reklaminė kampanija po visame pasaulyje nuskambėjusio televizijos projekto “Svajonių darbas", kai dėl galimybės dirbti negyvenamoje Australijos saloje kovojo milijonai žmonių", - pasauline “Olialia" prekės ženklo sėkme neabejojo prodiuserės.

Todėl jos norėtų kurti dokumentinių filmų ciklą, kuris būtų rodomas keturis televizijos sezonus. Kūrėjos įsitikinusios, jog prieš statant filmą apie “Olialia" blondinių salą, žiūrovams privalu sužinoti ir šviesiaplaukių, kurios gyvens egzotiškame Maldyvų kampelyje, gyvenimo istorijas, kitus “Olialia" prekės ženklo produktus ir, žinoma, pačią Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dokumentinio filmo ciklo dalis sudarytų salos įrengimo darbai, merginų įsikūrimas ir, žinoma, pasaulio reakcija į šį analogų neturintį įvykį. Iki 2015 metų būtų sukurtos keturios filmo dalys.

Televizijos prodiuserės atviravo, kad dokumentiniu filmu jos nori ne tik nušviesti “Olialia" blondinių fenomeną, bet ir pakeisti socialinę nuomonę apie šviesiaplaukes.

REKLAMA

Viešnios juokavo, kad šiuo aspektu jos labai suinteresuotos ir pačios, nes visos trys yra blondinės.

Beje, jos ne tik supažindino “Olialia" prekės ženklo vadovus su planuojamu didžiosioms Jungtinės Karalystės televizijos gigantėms pasiūlyti projektu, bet ir pačios turėjo puikią progą įsitikinti “Olialia" judėjimo sėkme.

REKLAMA

Televizijos ir kino prodiuserės bendravo su „Olialia“ prekės ženklo ir projektų vadovais, advokatais, vadybininkais, choreografais. Pietavo “Olialia" picerijoje, į susitikimus važinėjo “Olialia" limuzinu ir “Olialia" klube vykusiame grupės SEL vakarėlyje turėjo progos įsitikinti, kad čia vyksta geriausi vakarėliai.

Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų