Žinia apie agresyvų vyriškį Kėdainių ligoninė pasidalino socialiniame tinkle „Facebook“. Įraše matyti, kaip pacientas užpuolė gydytoją ir sviesdė ją ant žemės.
„Pacientas neblaivus atvyko į priėmimo-skubiosios pagalbos skyrių su greitosios medicinos pagalbos automobiliu. Pacientas buvo agresyvus, filmavo medicinos personalo darbą ir šnekėjo, kad parodys, kaip dirbama“, – pasakoja E. Vaškevičienė.
Pasak medikų, Naujieji metai Kėdainių ligoninėje prasidėjo priėmimo-skubiosios pagalbos skyriaus gydytojos „skraidymu“ tiesiogine to žodžio prasme.
Pastebima didėjanti pacientų agresija prieš medicininį personalą. Medikai sulaukia keiksmų, pykčių, fizinio smurto, nepasitenkinimo iš pacientų, o pacientai skundžiasi: nemaloniu bendravimu, aptarnavimu, medikų „moralizavimu“. Ar gali medikas sulaukęs priešiško elgesio būti malonus ir šypsotis, kada pacientų sraute susiduriama ne su vienetais piktais, iš anksto nusistačiusiais reikalauti, kas nebūtinai pacientui priklauso.
E. Vaškevičienė patvirtina, kad toks smurto prieš medikus atvejis Kėdainių ligoninėje ne pirmas.
„Tokiais atvejais, kadangi medikas taip pat yra žmogus, jis jaučiasi nesaugus. Tuo metu jis patiria ir įtampą, ir stresą, ir tų negatyvių emocijų yra ganėtinai daug. Ir ne tik skubiosios pagalbos skyriuje, bet apskritai medikai susiduria su įvairiomis situacijomis ir jaučiasi tikrai ne pozityviai.
Galbūt tas nepozityvumas lygiai taip pat yra perduodamas ir kitiems pacientams. Dėl to retsykiais pacientai sako susiduriantys su nemaloniu bendravimu medikų ir panašiai. Bet yra toks posakis: kaip šauksi, taip ir atsilieps.
Tai čia reikia šnekėti apie bendravimo kultūrą. Mes tiesiog nemokame normaliai bendrauti ir išreikšti savo poreikių, ko mums reikia. Dažnu atveju būna taip, kad pacientas atvyksta jau nusiteikęs priešiškai, nes tik būdamas piktas gali išsireikalauti, ko jam reikia“, – teigia ji.
Neblaivų vyriškį sutramdė tik atvykę policijos pareigūnai.