Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Reklamos kūrėjai labai dažnai susiduria su tam tikrais iššūkiais. Jie privalo atsižvelgti ne tik į užsakovo, bet ir visuomenės reikalavimus. Kad ir kaip keistai tai skambėtų.
Valstybinės institucijos pastaruoju metu labai dažnai sugeba vadovautis mums neaiškiais reikalavimais, o ne sveiku protu. Puikus to pavyzdys – D.Britanijoje uždrausta „BMW“ markės automobilių reklama.
Pasak „Advertising Standards Authority“ – institucijos, kuri stebi kokios reklamos patenka į eterį, vokiškų automobilių kūrėjams liepė savo naujausią reklamą išmesti į šiukšlių dėžę. Kodėl? Nes jiems atrodo, jog reklamoje demonstruojami automobiliai važiuoja per greitai. Aha, perskaitėte teisingai.
„BMW“ kompanijos atstovai atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, nuvyko į „ASA“ biurą ir paaiškino, jog reklamos filmavimo metu automobiliai važinėjo uždaroje teritorijoje. Be to, reklama demonstruoja keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus. Trumpai tariant – mūsų „gerove“ besirūpinantys atstovai išgirdo visus argumentus ir faktus, kurie būtų leidę atšaukti reklamos draudimą.
Vis dėlto, sveikas protas, argumentai ir kiti instrumentai nepadėjo, tad dabar į pagalbą pasitelksime Jus. Pasakykite mums – ar ši reklama Jums sukelia didžiulį norą spausti akceleratoriaus pedalą?
Reklamos kūrėjai labai dažnai susiduria su tam tikrais iššūkiais. Jie privalo atsižvelgti ne tik į užsakovo, bet ir visuomenės reikalavimus. Kad ir kaip keistai tai skambėtų.
Valstybinės institucijos pastaruoju metu labai dažnai sugeba vadovautis mums neaiškiais reikalavimais, o ne sveiku protu. Puikus to pavyzdys – D.Britanijoje uždrausta „BMW“ markės automobilių reklama.
Pasak „Advertising Standards Authority“ – institucijos, kuri stebi kokios reklamos patenka į eterį, vokiškų automobilių kūrėjams liepė savo naujausią reklamą išmesti į šiukšlių dėžę. Kodėl? Nes jiems atrodo, jog reklamoje demonstruojami automobiliai važiuoja per greitai. Aha, perskaitėte teisingai.
„BMW“ kompanijos atstovai atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, nuvyko į „ASA“ biurą ir paaiškino, jog reklamos filmavimo metu automobiliai važinėjo uždaroje teritorijoje. Be to, reklama demonstruoja keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus. Trumpai tariant – mūsų „gerove“ besirūpinantys atstovai išgirdo visus argumentus ir faktus, kurie būtų leidę atšaukti reklamos draudimą.
Vis dėlto, sveikas protas, argumentai ir kiti instrumentai nepadėjo, tad dabar į pagalbą pasitelksime Jus. Pasakykite mums – ar ši reklama Jums sukelia didžiulį norą spausti akceleratoriaus pedalą?