Portalo tv3.lt skaitytoja Sandra iš Klaipėdos pasakojo, kad „Depo“ elektroninėje parduotuvėje ketino įsigyti lemputę už 3 eurus, tačiau staiga jos kaina išaugo iki 300 eurų.
„Na, iš tiesų ne lemputė pabrango, bet jos pristatymas man būtų atsiėjęs beveik 300 eurų.
Kai internetu užsisakiau lemputę, netrukus gavau elektroninį laišką. Jame parduotuvės atstovai teiravosi, ar tikrai noriu įsigyti lemputę, nes ją, pasirodo, užsisakiau iš Vilniaus parduotuvės. O prekes jie pristato savo transportu, todėl lemputės pristatymas į Klaipėdą be iškrovimo paslaugos kainuos 269 eurus“, – pasakojo Sandra.
Anot jos, parduotuvė teiravosi, ar moteris sutinka mokėti už pristatymą.
„Nesutikau, apskritai nesupratau, kokia čia nesąmonė, kad prekės pristatymas kainuoja šimtus eurų“, – piktinosi moteris.
Klientas renkasi, kokiu būdu nori gauti prekę
Parduotuvės „Depo“ atstovas Rimants Jugans komentavo, kad klientas pateikė užsakymą internetinėje parduotuvėje, norėdamas įsigyti vieną GR8 tipo liuminescencinę lemputę su pristatymu iš parduotuvės Vilniuje į parduotuvę Klaipėdoje.
„Jei klientas pateikia užsakymą internetinėje parduotuvėje ir pasirenka pristatymą, tuo metu pristatymo kaina ir laikas suderinamas su klientu prieš atliekant užsakymą. Taip buvo ir šiuo atveju. Deja, su klientu nepavyko susisiekti, todėl buvo išsiųstas elektroninis laiškas.
Klientas turi teisę įvertinti, ar siūlomas sprendimas yra tinkamas. Jei siūlomas sprendimas klientui netinka, klientas turi teisę atšaukti užsakymą. Deja, klientas nepateikė mums atsakymo nei telefonu, nei raštu“, – aiškino parduotuvės atstovas.
Jis atkreipė dėmesį, kad šio tipo lemputės nebegaminamos, todėl jų galima įsigyti tik tose parduotuvėse, kuriose yra jų likučių.
Pirkėjai pirmenybę teikia paštomatams
SEB banko tyrimas parodė, kad dauguma elektroninių parduotuvių pirkėjų renkasi paštomatų paslaugas.
„Pirkėjams svarbiausias yra patogumas, nes apsipirkti internetinėse parduotuvėse jie gali bet kada. Atitinkamai, tokie pat lūkesčiai lieka ir kalbant apie prekių pristatymą – dauguma pirkėjų teikia pirmenybę paštomatų paslaugai, nes tai suteikia galimybę atsiimti prekę sau patogiu laiku – net ir naktį“, – pastebėjo SEB banko Elektroninės komercijos vadovas Vidmantas Markevičius.
Tyrimas taip pat atskleidė, kad trečdaliui (33 proc.) klientų pristatymo vėlavimai gali tapti priežastimi daugiau nepirkti iš konkrečios e. parduotuvės.
26 proc. teigė, kad jų požiūriui į pardavėją gali pakenkti kurjerių darbas ir pristatymo kokybė. Prekių trūkumas ar ribotas asortimentas gali nulemti, kad 21 proc. pirkėjų daugiau niekada neapsilankys konkrečioje e. parduotuvėje.
Atitinkamai, patys svarbiausi aspektai, kurie gali sujaukti e. komercijos verslą, respondentams pasirodė prekių kaina, pardavėjo reputacija ir prekių kokybė.
Tyrimo duomenimis, jautriausiai e. parduotuvių klientai reaguoja būtent į aukštas prekių kainas – tai pažymėjo 68 proc. apklausos dalyvių. Prasta prekių kokybė atstumia daugiau negu pusę (57 proc.), prasta pardavėjo reputacija – 52 proc. respondentų.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!