Lietuvoje ir Ukrainoje dirbanti drabužiais prekiaujanti "Utenos trikotažo prekyba", keičianti pavadinimą į "Effigy", nuo šiol prekiaus tik moterims bei vyrams skirtais drabužiais.
Vaikiškų drabužių, tarp jų "Utenos trikotažo" gaminių vaikams, kuriais tradiciškai prekiavo iš "Utenos trikotažo" išaugęs prekybos tinklas, bus atsisakyta, rašo dienraštis "Verslo žinios".
"Mažmenos tinklas nebeprekiaus mūsų produktais, skirtais vaikams. Tačiau "Utenos trikotažas" ir toliau gamina vaikiškus drabužius užsienio tinklams, turime pirkėjų ir Suomijoje, ir Švedijoje, ir kitose šalyse", - sakė "Utenos trikotažo" generalinė direktorė Regina Sajienė.
Pasak jos, vaikiški drabužiai pernai sudarė maždaug penktadalį bendrovės pardavimų, iš jų eksportui teko maždaug pusė, o likusi dalis buvo parduota Lietuvoje.
Bendrovė apie prekybos tinklo pertvarką ir naują strategiją išsamiai ketina pranešti kovo l dieną, kai Vilniaus "Akropolio" prekybos centre bus atidaroma "Effigy" parduotuvė.