Koncernui SBA priklausanti didžiausia Lietuvoje trikotažo bendrovė "Utenos trikotažas" antrąjį šių metų ketvirtį "Utenos trikotažas" planuoja kas mėnesį pagaminti produkcijos už maždaug 12,5 mln. litų.
Šiemet bendrovė Lietuvoje numato investuoti apie 6 mln. litų, ketvirtadienį rašo "Verslo žinios".
Įmonė, ieškodama galimybių didinti savo kuriamą pridėtinę vertę bei pelno maržą, plečia ekologiškų produktų gamybą, derasi su keliomis gerai žinomų pasaulinių vardų kompanijomis bei plečia dizaino paslaugą.
Ekologiška produkcija šiemet sudarys apie 40 proc. visos bendrovės produkcijos, pernai - sudarė 20-30 procentų.
Užsakymus jau padidino šveicarų pirkėjas "Remei", ekologiška produkcija susidomėjo ir kiti klientai.
"Utenos trikotažo" generalinės direktorės Reginos Sajienės teigimu, įmonė ateityje orientuosis į aukštesnio segmento pirkėjus, nes aukštesnės pridėtinės vertės produktai gali būti parduodami pelningiau.
Bendrovė šią savaitę tikisi gauti Vokietijos aukščiausio segmento drabužių tinklo "Hugo Boss" užsakymų, taip pat vyksta derybos su "La Peria", italų apatinio trikotažo bei miego drabužių tinklu. Jau įvyko pirmieji įmonės atstovų susitikimai su "Armani Junior", "Diesel", "Calvin Klein" prekybos tinklais.
Antrinė "Utenos trikotažo" įmonė Ukrainoje 2007-aisiais planuoja iš viso parduoti produkcijos už 34 mln. litų, o į darbuotojų mokymus bei gamybos galimybių plėtrą investuoti apie 1,4 mln. litų.