„Tai pirmasis toks atvejis prekybos miestelio istorijoje, kai savo pirkėjus pradžiuginsime didelių nuolaidų akcija prie kurios prisijungė įvairios čia veikiančios parduotuvės“, - sako „Urmo“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta.
Pasak jo, prekybos miestelyje veikia beveik 1,5 tūkst. įvairaus dydžio prekybos vietų, daugelis iš jų smulkaus ir vidutinio verslo atstovai, todėl natūralu, kad masinių nuolaidų suderinimas reikalauja ypač daug pastangų.
„Tai dovana mūsų nuolatiniams pirkėjams, kurių turime išties labai daug. Norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad šios akcijos metu reali 30 proc. nuolaida taikoma daugiausia didelės vertės prekėms, tokioms kaip baldai, santechnika, grindys, durys. Todėl perkant akcijos metu galima sutaupyti išties nemažą sumą“, - pasakojo J. Plenta.
Akcijoje dalyvauja parduotuvės, prekiaujančios drabužiais, avalyne, baldais, santechnika, akinių rėmeliais ir akiniais nuo saulės, indais, buities prekėmis, grindimis ir durimis, užuolaidomis ir kitomis prekėmis. Visas akcijoje dalyvaujančių parduotuvių sąrašas skelbiamas prekybos miestelio tinklalapyje Urmas.net.
Prekybos miestelis „Urmas“ yra didžiausią prekybos plotą Kaune turinti prekyvietė – 65 tūkst. kvadratinių metrų. Vidutinis lankytojų srautas – 25 tūkst. per dieną.