Ekstremali situacija – taip galima pavadinti sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ įvykusį „NemunRing Winter Games“ renginį. Siaučiantis uraganinis vėjas ir ledo kaustoma trasa nesustabdė prie starto linijos išsirikiavusių drąsuolių, tačiau tik patys stipriausieji susitvarkė su gamtos įtūžiu.
Ankstyvą sekmadienio rytą trasą pirmieji pabandyti išdrįso priekine ašimi varomų automobilių klasės vairuotojai. Po pirmųjų ratų dauguma dalyvių situaciją vertino paprastai – įsibėgėji ant sausos dangos, stabdai ant ledo. Tad tik gebantys tinkamai vertinti asfalto būklę galėjo pademonstruoti gerą rezultatą. Lyderių tarpe mažą staigmeną pateikė Tomas Michailovinas – aplenkęs daugkartinius podiumo lankytojus Justiną Akelį ir Mindaugą Šimkevičių, jis įrodė vokiškos technikos pranašumą ant slidžios dangos.
Antrieji prie starto linijos stojo visomis ašimis varomi automobiliai. Nors įsibėgėti jiems ir sekėsi geriau, tačiau stabdymo zonų pinklės buvo vienodai sudėtingos. Čia neaplenkiamas buvo Marius Bartkus ir jo „Mitsubishi Lancer Evo X“, antrą vietą užėmė panevėžietis Tadas Petronis su „Subaru Impreza WRX STi“, trečias – labai perspektyvus jaunas pilotas Simonas Urbonas.
Oro sąlygoms kiek nurimus ir trasos pakraščius nušvietus silpniems saulės spinduliams, ledo slidumą išbandė galine ašimi varomų automobilių vairuotojai. Čia savo diktatūrą toliau įtvirtina kitas panevėžietis Darius Jakštonis su „Mazda MX-5“. Jam įkandin sekė Mantas Kuzmarskis ir Romas Poškaitis, geriau pažįstami drifto pasaulyje. Dėl techninių problemų galėję atlikti tik po keletą važiavimų, tą patį automobilį pilotuojantys dalyviai nesibodėjo be apšilimo pademonstruoti tinkamą tempą ir užtikrinti sau vietas ant podiumo.
Motinai gamtai vėl subjaurojus dangų, trasą užėmė profesionalai. Iš visos šalies susirinkę žiemos autosporto entuziastai negailėjo nei savęs, nei technikos, nei trasos atitvarų – juos pasveikino net trejetas automobilių. Tinkamai atlikti trasos užduotį pavyko toli gražu ne visiems, o tai atlikti greičiausiai tarp dviejų varomų ratų automobilių sugebėjo Tomas Buškevičius, priekine ašimi varomų automobilių klasėje apmaudžiai likęs ketvirtas. Antrą vietą užėmė rusišką techniką naudojantis Domas Verčinskas – jo Lada galbūt varoma tik 1,6 litro varikliu, ir, kaip komentavo pats Domas, po variklio dangčiu likęs tik blokas ir galvutė; visa kita pritaikyta automobilių sportui, o tai sujungus su sekvencine pavarų dėže, rezultatas pasmerktas džiuginti.
Profesionalų, pilotuojančių automobilius, varomus visais keturiais ratais klasėje, situacija liko identiška kaip ir mėgėjų tarpe – Marius Bartkus, Tadas Petronis ir Simonas Urbonas.
Jau stipriai įsibėgėjęs čempionatas dar tris kartus pakvies dalyvius pasivaržyti dėl greičiausiojo vardo – artimiausias etapas įvyks už dviejų savaičių.