Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
EuroNCAP, kuri atsakinga už naujų automobilių saugumo bandymus, šiuos testus pradėjo daryti tik 1997 metais, tačiau nereikia galvoti, kad gamintojai tik tada susiėmė ir pradėjo kurti mašinas, kurios atitiktų keliamus reikalavimus.
Automobilių kompanija Citroen, dar gūdžiais 1934 metais turėjo savo metodų, kuriais buvo galima išsiaiškinti pasyvų automobilių saugumą. Vietoj šiuolaikinio betono bloko, kompanijos inžinieriai automobilį tiesiog nustumdavo nuo kalno.
Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis po tokio testo liko beveik nepažeistas.
Pasižiūrėkite patys!
EuroNCAP, kuri atsakinga už naujų automobilių saugumo bandymus, šiuos testus pradėjo daryti tik 1997 metais, tačiau nereikia galvoti, kad gamintojai tik tada susiėmė ir pradėjo kurti mašinas, kurios atitiktų keliamus reikalavimus.
Automobilių kompanija Citroen, dar gūdžiais 1934 metais turėjo savo metodų, kuriais buvo galima išsiaiškinti pasyvų automobilių saugumą. Vietoj šiuolaikinio betono bloko, kompanijos inžinieriai automobilį tiesiog nustumdavo nuo kalno.
Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis po tokio testo liko beveik nepažeistas.
Pasižiūrėkite patys!