Daugelis televizorių gamintojų jau dabar susikoncentravo į produktus su „Ultra HD“ (4K) raiška. Kadangi kitokių žymių TV naujovių nėra, 4K populiarumas nuolat auga, o tai traukia vartotojų akį.
Monitoriai taip pat juda „Ultra HD“ keliu, o apie būtinybę mažinti jų kainas kalba net „Intel“, kuri mato tokius sprendimus kaip vieną ir esminių galimybių atgaivinti asmeninių kompiuterių rinką.
Taivaniečių leidinys „DigiTimes“ praneša, kad 2014 m. monitorių gamintojai praplės savo asortimentą 27-32 colių modeliais, o kompanija ASUS pasiruošusi daugiau dėmesio skirti modeliams su išlenktu ekranu – juos gaus tiek 32 colių, tiek mažesni modeliai. Juokas juokais, tačiau dar prieš 20 metų gamintojai kovojo, kad ekranas būtų plokščias, tuo tarpu dabar jį vėl bandoma išlenkti.
Šaltinio teigimu, modelių su „Ultra HD“ raiška tarp naujų monitorių dalis 2014 m. sudarys iki 5%. ASUS ketina šiemet išleisti iki 4,7 mln. 4K monitorių, „Acer“ – 1,2 mln., o 24 colių modelių dalis jos asortimente pasieks 20%. Analogiškų planų ir didieji korėjiečių gamintojai – „Samsung“ ir LG.