„Ultima Evolution“ kupė yra šios kompanijos flagmanas, todėl nenuostabu, jog automobilio ratus suka 6.8 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 1020 arklio galias ir 1246 Nm sukimo momentą. Vos 950 kilogramų sveriantis automobilis su tokia galinga jėgaine iki 100 km/val. įsibėgėja tik per 2.3 sekundės, 0 - 160 km/val. per 4.9 sekundės, o nuo 0 iki 240 km/val. jis įsibėgės per 8.9 sekundės. Maksimalus greitis? 386 km/val.
„Ultima“ vėliavnešio kaina - 130 tūkst. eurų. Jeigu automanams ši suma yra per didelė, esant poreikiui „Ultima“ darbuotojai gali pakeisti „Evolution“ kupė specifikacijas. Pradedant pigesnių amortizatorių sumontavimu ir baigiant galios sumažinimu iki 350 arklio galių.
Nepriklausomos automobilių kompanijos kaip „Morgan“ ar „Ultima“, turi vieną labai didžiulį privalumą. Jos gali nekreipti dėmesio į pasaulines tendencijas ir kurti tokius automobilius, kokius jiems liepia kurti širdis, o ne neišsimiegoję buhalteriai.
Pakankamai mažytė automobilių gamintoja „Ultima“, šiandien pristatė du naujus modelius. Tai - „Ultima Evolution“ kupė ir „Ultima Evolution“ kabrioletas. Abudu modeliai pakeis iki šiol nemažo populiarumo sulaukusius, tačiau jau morališkai pasenusius „Ultima GTR“ ir „Ultima Can-Am“.
Nors automobilis atrodo kaip „Track Day“ žaisliukas, tačiau britai pasirūpino keliais privalumais, kurie primins, jog tai nėra spartietiškas automobilis. „Ultima Evolution“ turės oro kondiocionerių, „Alpine“ garso sistemą, „Bluetooth“, galinio vaizdo kamerą, galinius parkavimo daviklius ir net navigacijos sistemą. Viskas ko tik gali prireikti važinėjant kiekvieną mielą dieną.
Nepriklausomos automobilių kompanijos kaip „Morgan“ ar „Ultima“, turi vieną labai didžiulį privalumą. Jos gali nekreipti dėmesio į pasaulines tendencijas ir kurti tokius automobilius, kokius jiems liepia kurti širdis, o ne neišsimiegoję buhalteriai.
Pakankamai mažytė automobilių gamintoja „Ultima“, šiandien pristatė du naujus modelius. Tai - „Ultima Evolution“ kupė ir „Ultima Evolution“ kabrioletas. Abudu modeliai pakeis iki šiol nemažo populiarumo sulaukusius, tačiau jau morališkai pasenusius „Ultima GTR“ ir „Ultima Can-Am“.
Nors automobilis atrodo kaip „Track Day“ žaisliukas, tačiau britai pasirūpino keliais privalumais, kurie primins, jog tai nėra spartietiškas automobilis. „Ultima Evolution“ turės oro kondiocionerių, „Alpine“ garso sistemą, „Bluetooth“, galinio vaizdo kamerą, galinius parkavimo daviklius ir net navigacijos sistemą. Viskas ko tik gali prireikti važinėjant kiekvieną mielą dieną.