• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Leiskite jūsų paklausti. Ar esate kažkokios konkrečios markės fanas? Ar esate jai ištikimas? Jeigu taip, tada pakankamai greitai greitai surasite bendrą kalbą su dar vienu „Honda" markės fanatiku.
Uksass - tokiu slapyvardžiu reikėtų vadinti žmogų, kuris jau ne vienerius metus savo garaže puoselėja ne pirmos jaunystės „Honda Integra". Mūsų šalyje pakankamai retas modelis Ukso ir jo draugų rankose atgimė iškart. Nors per tuos metus automobilio išvaizda keitėsi, tačiau savo išskirtinumo faktorių išsaugojo.
„Automanas.lt" - Klausimas į kurį turi atsakyti visi. Prisistatyk mūsų skaitytojams.
Uksass - Esu tiesiog Mantas. Abejoju ar daug kas žino mano vardą, nes visi mane vadina „Uksu". Šiuo metu gyvenu D.Britanijoje ir kol kas neturiu jokių planų judėt į kitą šalį ar grįžti į Lietuvą. Esu iš prigimties mechanikas ir tai man puikiai sekasi. Vis dėlto gyvenimas privertė tapti furistu, nors šiuo metu tai išliko tik hobis. Vis dėlto anksčiau ar vėliau grįšiu į garažą.

294794_1976578823486_1643400033_n
„Automanas.lt" - Papasakok savo istoriją kaip susidomėjai automobiliais. „Turbo" kramtomoji guma? Draugai?
Uksass- Nuo pat vaikystės savo rankose laikiau įrankius. Būdamas 14 - 15 metų pirmą kartą perrinkau „Dniepr" motociklo variklį. Vis dėlto net gavęs teises neturėjau jokių minčių apie automobilį, kurio norėčiau. Gėda pripažinti, tačiau pirma mašina buvo „Mazda 626". Galima sakyti nuo to viskas ir prasidėjo. Pradėjau prapūtinėti tarpines ir atlikinėti kitas modifikacijas, kol galiausiai jinai pradėjo lūžti.
„Automanas.lt" - Vaikystėje visada svajojai įsigyti „Honda Integra"? Ar ji tavo garaže atsidūrė netikėtai?
Uksass - Kai maniškė „Mazda" pradėjo griūti, tėvai pasiūlė įsigyti ką nors patikimesnio. Tuo metu buvau girdėjęs iš draugų, jog „Honda" yra patikimi automobiliai, bet niekada niekas nekrito į akį. Savaime aišku į akį krito „CRX", tačiau tuo pačiu metu mano draugas Čiapas nusipirko „Civic iVT". Vos įsigijęs automobilį jis pradėjo mane kalbinti taip pat įsigyti „Honda". Daugybę dienų praleidęs skelbimų portaluose, vieną dieną pamačiau kažkokią keistą „Integra". Tokią keistą, kurios dar niekas nebuvo matęs. Daugelis tuo metu jau žinojo apie naujesnį modelį su apvaliais priekiniais žibintai, o mano išrinktoji buvo kitokia. Kaina taip pat buvo patraukli. Atvažiavęs apžiūrėti automobilį nusivyliau, nes netraukė kaip tikėjausi. Vėliau tik išsiaiškinau, jog jos variklis išvystė 130 arklio galių, nors tikėjausi 180 arklio galių.

298066_1976580183520_50017236_n
„Automanas.lt" - Kas paskatino automobilį modifikuoti?
Uksass - Viskas turbūt prasidėjo nuo to, kai atvažiavau į Vilnių studijuoti. Netikėtai susipažinau su „EVO Performance" ir „Honda Tuning" dirbtuvių vyrukais. Atvažiavęs perdaryti chalturno išmetimo pajuokavau dėl galimybės dirbti pas juos praktikantu. Nežinau kaip, bet mane priėmė.

307464_1976580943539_306495590_n
„Automanas.lt" - Papasakok plačiau apie automobilio modifikacijas.
Uksass - Gėda, bet kaip mechanikas nieko ypatingo po kapotu neslepiu. „B16A2" variklis su „Skunk2" velenėliais, „ITR" kolektorius su sklende, „Cobra Intake", 4.2.1 išmetimo kolektorius, 60 mm išmetimas, hidraulinė dėžė su LSD, „Leda" reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
„Automanas.lt" - Planuoji automobilį toliau tobulinti ar iškeisti į ką nors... įdomesnio?
Uksass - Šiuo metu nieko ypatingo neplanuoju. Noriu tiesiog važiuoti į track day. Iškeisti nenorėčiau į nieką, gal tiesiog norėčiau įsigyti dar vieną automobilį. Norėtųsi „SX'o" ar dar kokio lengvo projektėlio, bet negaliu sau leisti pirkti ne „Honda". Visai norėčiau įsigyti „S2000".

313916_1976579423501_1437555283_n
„Automanas.lt" - Taviškė „Integra" yra pakankamai retas paukštis Lietuvoje. Kokia situacija UK? Sulauki nykščių pakeltų į viršų? Ar nelabai?
Uksass - O taip. Ši „DA9 Integra" yra labai reta. Mano žiniomis, Lietuvoje jų yra dar 3 ar 4 vienetai. D.Britanijoje situacija panaši.
„Automanas.lt" - Dalyvauji automobilių entuziastų susibūrimuose UK? Kokie tavo manymu skirtumai tarp UK ir Lietuvos automobilių entuziastų?

317063_1976579823511_2134711313_n
Uksass - Dalyvaudavau, bet dar jau nebe. Tiesiog nebeįdomu. Visi jau matyti, o stoviniuoti prie mašinos kiekvieną kartą tai nematau prasmės. Iš tikro tai yra didžiausia problema UK. Visi pasidaro didžiausius ir įspūdingiausius projektus, bet laiko tik garaže, nušluosto dulkes ir važinėja į susitikimus ir namo. Lietuviai tuo tarpu yra labai paprasti. Mina, spaudžia ir ne visad svarbu kaip automobilis atrodo. Svarbiausia pakankamai arklio galių būtų po kapotu. Manau, kad UK labiau įpratę prie parodų. Neturi chebra tvirtų pėdkelnių.
„Automanas.lt" - Svajonių automobilis? O gal tiksliau, svajonių buildas? Koks jis turėtų būti ir kaip atrodytų.
Uksass - Būkime realistais. Realus planas yra padaryti gerą aukštasūkį  „n/a" variklį. Nerealus planas yra sudėti „S2000" variklį ir pakabą į „Integra" bei turėti RWD.
„Automanas.lt" -  Palinkėjimai?
Uksass - Labiausiai lenkiuosi „Honda" guru - Catui ( Irmantui iš HT). Be jo nebūčiau kas dabar esu. Ir linkėjimai visiem JDMeriam.

Leiskite jūsų paklausti. Ar esate kažkokios konkrečios markės fanas? Ar esate jai ištikimas? Jeigu taip, tada pakankamai greitai greitai surasite bendrą kalbą su dar vienu „Honda" markės fanatiku.
Uksass - tokiu slapyvardžiu reikėtų vadinti žmogų, kuris jau ne vienerius metus savo garaže puoselėja ne pirmos jaunystės „Honda Integra". Mūsų šalyje pakankamai retas modelis Ukso ir jo draugų rankose atgimė iškart. Nors per tuos metus automobilio išvaizda keitėsi, tačiau savo išskirtinumo faktorių išsaugojo.
„Automanas.lt" - Klausimas į kurį turi atsakyti visi. Prisistatyk mūsų skaitytojams.
Uksass - Esu tiesiog Mantas. Abejoju ar daug kas žino mano vardą, nes visi mane vadina „Uksu". Šiuo metu gyvenu D.Britanijoje ir kol kas neturiu jokių planų judėt į kitą šalį ar grįžti į Lietuvą. Esu iš prigimties mechanikas ir tai man puikiai sekasi. Vis dėlto gyvenimas privertė tapti furistu, nors šiuo metu tai išliko tik hobis. Vis dėlto anksčiau ar vėliau grįšiu į garažą.

294794_1976578823486_1643400033_n
„Automanas.lt" - Papasakok savo istoriją kaip susidomėjai automobiliais. „Turbo" kramtomoji guma? Draugai?
Uksass- Nuo pat vaikystės savo rankose laikiau įrankius. Būdamas 14 - 15 metų pirmą kartą perrinkau „Dniepr" motociklo variklį. Vis dėlto net gavęs teises neturėjau jokių minčių apie automobilį, kurio norėčiau. Gėda pripažinti, tačiau pirma mašina buvo „Mazda 626". Galima sakyti nuo to viskas ir prasidėjo. Pradėjau prapūtinėti tarpines ir atlikinėti kitas modifikacijas, kol galiausiai jinai pradėjo lūžti.
„Automanas.lt" - Vaikystėje visada svajojai įsigyti „Honda Integra"? Ar ji tavo garaže atsidūrė netikėtai?
Uksass - Kai maniškė „Mazda" pradėjo griūti, tėvai pasiūlė įsigyti ką nors patikimesnio. Tuo metu buvau girdėjęs iš draugų, jog „Honda" yra patikimi automobiliai, bet niekada niekas nekrito į akį. Savaime aišku į akį krito „CRX", tačiau tuo pačiu metu mano draugas Čiapas nusipirko „Civic iVT". Vos įsigijęs automobilį jis pradėjo mane kalbinti taip pat įsigyti „Honda". Daugybę dienų praleidęs skelbimų portaluose, vieną dieną pamačiau kažkokią keistą „Integra". Tokią keistą, kurios dar niekas nebuvo matęs. Daugelis tuo metu jau žinojo apie naujesnį modelį su apvaliais priekiniais žibintai, o mano išrinktoji buvo kitokia. Kaina taip pat buvo patraukli. Atvažiavęs apžiūrėti automobilį nusivyliau, nes netraukė kaip tikėjausi. Vėliau tik išsiaiškinau, jog jos variklis išvystė 130 arklio galių, nors tikėjausi 180 arklio galių.

298066_1976580183520_50017236_n
„Automanas.lt" - Kas paskatino automobilį modifikuoti?
Uksass - Viskas turbūt prasidėjo nuo to, kai atvažiavau į Vilnių studijuoti. Netikėtai susipažinau su „EVO Performance" ir „Honda Tuning" dirbtuvių vyrukais. Atvažiavęs perdaryti chalturno išmetimo pajuokavau dėl galimybės dirbti pas juos praktikantu. Nežinau kaip, bet mane priėmė.

307464_1976580943539_306495590_n
„Automanas.lt" - Papasakok plačiau apie automobilio modifikacijas.
Uksass - Gėda, bet kaip mechanikas nieko ypatingo po kapotu neslepiu. „B16A2" variklis su „Skunk2" velenėliais, „ITR" kolektorius su sklende, „Cobra Intake", 4.2.1 išmetimo kolektorius, 60 mm išmetimas, hidraulinė dėžė su LSD, „Leda" reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
„Automanas.lt" - Planuoji automobilį toliau tobulinti ar iškeisti į ką nors... įdomesnio?
Uksass - Šiuo metu nieko ypatingo neplanuoju. Noriu tiesiog važiuoti į track day. Iškeisti nenorėčiau į nieką, gal tiesiog norėčiau įsigyti dar vieną automobilį. Norėtųsi „SX'o" ar dar kokio lengvo projektėlio, bet negaliu sau leisti pirkti ne „Honda". Visai norėčiau įsigyti „S2000".

313916_1976579423501_1437555283_n
„Automanas.lt" - Taviškė „Integra" yra pakankamai retas paukštis Lietuvoje. Kokia situacija UK? Sulauki nykščių pakeltų į viršų? Ar nelabai?
Uksass - O taip. Ši „DA9 Integra" yra labai reta. Mano žiniomis, Lietuvoje jų yra dar 3 ar 4 vienetai. D.Britanijoje situacija panaši.
„Automanas.lt" - Dalyvauji automobilių entuziastų susibūrimuose UK? Kokie tavo manymu skirtumai tarp UK ir Lietuvos automobilių entuziastų?

317063_1976579823511_2134711313_n
Uksass - Dalyvaudavau, bet dar jau nebe. Tiesiog nebeįdomu. Visi jau matyti, o stoviniuoti prie mašinos kiekvieną kartą tai nematau prasmės. Iš tikro tai yra didžiausia problema UK. Visi pasidaro didžiausius ir įspūdingiausius projektus, bet laiko tik garaže, nušluosto dulkes ir važinėja į susitikimus ir namo. Lietuviai tuo tarpu yra labai paprasti. Mina, spaudžia ir ne visad svarbu kaip automobilis atrodo. Svarbiausia pakankamai arklio galių būtų po kapotu. Manau, kad UK labiau įpratę prie parodų. Neturi chebra tvirtų pėdkelnių.
„Automanas.lt" - Svajonių automobilis? O gal tiksliau, svajonių buildas? Koks jis turėtų būti ir kaip atrodytų.
Uksass - Būkime realistais. Realus planas yra padaryti gerą aukštasūkį  „n/a" variklį. Nerealus planas yra sudėti „S2000" variklį ir pakabą į „Integra" bei turėti RWD.
„Automanas.lt" -  Palinkėjimai?
Uksass - Labiausiai lenkiuosi „Honda" guru - Catui ( Irmantui iš HT). Be jo nebūčiau kas dabar esu. Ir linkėjimai visiem JDMeriam.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų