Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, UAB „Pigu“ interneto svetainėse bei naujienlaiškiuose skleista reklama apie 80 proc. akcijas kvepalams ir buitinei technikai, klaidino pirkėjus. Bendrovė vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida siekė tik 58 proc.
Konkurencijos taryba už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą bendrovei skyrė 5,4 tūkst. eurų baudą.
„Pigu“ pernai jau skirta 7,6 tūkst. eurų bauda, o 2014-2015 metais bendrovė dėl to buvo įspėta du kartus.
D. Liulys: esame diskriminuojami
„Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys teigia, kad su tarybos sprendimu nesutinka ir jį skųs.
„Esame diskriminuojami ir vertinami griežčiau nei tradicinės parduotuvės, nors tam nėra jokių objektyvių priežasčių. Ne kartą išreiškėme susirūpinimą, kad Lietuvoje nėra aiškių taisyklių, kaip Reklamos įstatymo nuostatos taikomos e. prekybos verslui. Taisyklės šiuo metu kuriamos baudžiant“, - sako D. Liulys.
Pasak jo, vertinant e. prekybos verslo teisinį reguliavimą, būtina atsižvelgti į šio verslo specifiką ir tarptautinę patirtį.
„Todėl skatintume ir palaikytume iniciatyvą Lietuvoje sukurti aiškias ir visiems vienodai suprantamas teisės aktų taikymo e. prekybos verslui taisykles, kurios atitiktų pažangiausiose Europos šalyse e. komercijai taikomą gerąją praktiką. Tai leistų Lietuvos e. parduotuvėms konkuruoti su užsienio e. parduotuvėmis.“, - komentuoja generalinis direktorius.