Nuo šių metų balandžio mėn. kelis mėnesius per televiziją, taip pat gegužės–birželio mėn. vartojimo kredito tarpininko UAB „MAXIMA LT“ kaininiame leidinyje skleistoje UAB „MCB Finance“ vartojimo kredito sutarties reklamoje pastebimai buvo nurodoma su vartojimo kreditu susijusios išlaidos (mėnesinė įmoka arba taikomo mokesčio dydis), kita standartinė informacija apie vartojimo kredito sutartį buvo pateikiama mažesniu ir ne tokiu ryškiu šriftu. Tokia reklama ribojo vartotojų galimybes visapusiškai įvertinti siūlomos sudaryti vartojimo kredito sutarties sąlygas.
Lietuvos banko parengtose Finansinių paslaugų reklamos gairėse, aiškinant reklamos pastebimumo reikalavimą, nurodoma, kad standartinės informacijos tekstas neturi būti pateiktas mažesniu ar sunkiau įskaitomu šriftu, palyginti su kita reklamoje teikiama informacija.
Standartinė informacija – tai palūkanų norma, bendra vartojimo kredito suma, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma ir kt.
Baudos dydis UAB „MCB Finance“ buvo paskirtas atsižvelgus į pažeidimo pobūdį ir mastą, į tai, kad pažeidimas padarytas pakartotinai per vienus metus, o bendrovė iš dalies pripažino padarytą pažeidimą ir jį nutraukė. Vadovaudamasi Vartojimo kredito įstatymo 35 straipsniu, priežiūros institucija, dėl šio įstatymo nuostatų pažeidimo priėmusi sprendimą, po 30 kalendorinių dienų jį paskelbia savo interneto svetainėje.