Praktiškai kiekviename biure naudojamame kompiuteryje yra įdiegtas biuro programinės įrangos paketas „Microsoft Office“, ir kompanijos už tai moka nemažus pinigus. Tik ar tikrai jis taip reikalingas, kaip kalbama? „SoftWatch“ atliktas tyrimas parodė, kad šiuolaikiniame biure absoliuti dauguma darbuotojų „Office“ naudoja tik kaip dokumentų peržiūros priemonę.
Remiantis tyrimo rezultatais, dauguma firmų gali ramiai nemokėti „Microsoft“ ir imti naudoti daug pigesnes programas, kurios dažniausiai pagrįstos „debesų“ technologijomis, arba net nemokamais analogais.
Tyrime dalyvavo 148 tūkst. darbuotojų iš 51 tarptautinės kompanijos, kiekviena iš kurių moka „Microsoft“ už biuro programinės įrangos paketą. Pasirodo, jog net 70% naudojosi šia programine įranga vien tik tam, kad būtų atidarytas dokumentas ir jame atlikti nedideli pakeitimai.
Didžioji dalis laiko (68%, vidutiniškai apie pusvalandį), kurį darbuotojai praleisdavo prie „Microsoft Office“ paketo, tekdavo el. pašto programai „Outlook“. Aštuonias minutes užimdavo darbas su „Excel“ lentelėmis, dar penkias minutes – dokumentai programoje „Word“. Galiausiai vidutiniškai dvi minutės praleidžiamos darbui su „Powerpoint“ skaidrėmis.
62% ir 53% darbuotojų programas „Word“ ir „Excel“ naudodavo atitinkamai dokumentų atidarymui ir nedidelei korekcijai.