Vartotojai pirmenybę teikia „Volfas Engelman“ prekės ženklui
Tyrimo rezultatai rodo, kad palankiai vertinančių „Volfas Engelman“ prekės ženklą yra 1,5 karto daugiau nei artimiausių konkurentų. Ypač išsiskiria moterų auditorija – istorinį „Volfas Engelman“ prekės ženklą moterys vertina dar palankiau nei visa auditorija bendrai.
„Tai, kad lietuviai „Volfas Engelman“ prekės ženklą vertina palankiausiai, mums yra itin reikšmingas įvertinimas. Jį pasiekti ir sukurti stiprų ryšį su vartotoju padėjo ilgametis įdirbis ir nuoseklus dėmesys produktų kokybei bei išskirtinumui. Nuo pat „Volfas Engelman“ prekės ženklo sukūrimo dienos laikomės džentelmeniško tono, kad ir ką darytume. Tai gali būti priežastis, kodėl esame vertinami ne tik vyrų auditorijos, tačiau ir tarp moterų“, – sako Kaune esančio bravoro rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.
Pasak M. Matukaičio, prie tokių rezultatų prisidėjo ir tai, jog bravoras remia išskirtinius kultūros renginius ir socialinius projektus. „Esame bendruomenės dalis – tiek Kauno, tiek Lietuvos. Todėl stengiamės būti aktyvia bendruomenės dalimi, palaikyti nuolatinį ryšį su vartotojais, finansiškai ir idėjiškai prisidėti prie įvairių prasmingų projektų. Taip pat kuriame savas tradicijas gimtajam miestui, pavyzdžiui, kasmet organizuojame miesto šventę – aludarių dieną, o praėjusiais metais užsivėrus sienoms surengėme ir „Oktoberfest“.“
Svarbiausias kriterijus – aukšta kokybė
Reprezentatyvios vartotojų apklausos, kurioje dalyvavo daugiau nei 1200 suaugusių šalies gyventojų, duomenimis, Kaune įsikūręs bravoras konkurentus lenkia ir pagal reguliarių pirkėjų dalį. Taip pat pagal tokius kriterijus kaip vartotojų lojalumas ar pasiryžimas už jo produktus mokėti aukštesnę kainą.
„Tai galime paaiškinti kitais to paties tyrimo rezultatais – didelė dalis respondentų sutinka, kad „Volfas Engelman“ yra aukštos kokybės ir patikimas prekės ženklas. Tarptautiniuose konkursuose nedalyvaujame, tačiau daug dėmesio skiriame kūrybiniams veiksmams šalyje. Kaip atskleidė tyrimas, atrodo, kad tokia taktika veikia. Tai didžiausias komplimentas, kokio esame sulaukę“, – sako M. Matukaitis.
Vartotojų prielankumą „Volfas Engelman“ prekės ženklui atspindi ir jo produkcijos pardavimai. Pernai daryklos pardavimai augo tris kartus sparčiau nei visa Lietuvos alaus rinka bendrai. Per pirmus tris praėjusių metų ketvirčius bendrovės pardavimai, palyginti su tuo pačiu 2019 m. laikotarpiu, išaugo 14,4 proc. Vis daugiau vartotojų bendrovė atranda ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose – eksportas tuo pačiu laikotarpiu išaugo beveik trečdaliu.
Tyrimų bendrovė „Supercrush“ alaus prekės ženklų vertinimo tyrimą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje ir Baltarusijoje atliko praėjusių metų balandžio-rugsėjo mėnesiais. Visoje Lietuvoje buvo apklausta daugiau nei 1200 gyventojų.