• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„TNS Emor“ atlikta apklausa atskleidė, jog Lietuvoje labiausiai mėgstami globalūs prekės ženklai„Google“ bei „Facebook“. Greta jų į mėgstamiausių prekės ženklų trejetuką patenka ir Baltijos šalyse veikiantis prekybos tinklas „Maxima“. Pastebima, kad 4 iš 10 į populiariausiųjų dešimtuką patekusių prekės ženklų Lietuvoje – išskirtinai internetinės bendrovės.

„TNS Emor“ atlikta apklausa atskleidė, jog Lietuvoje labiausiai mėgstami globalūs prekės ženklai„Google“ bei „Facebook“. Greta jų į mėgstamiausių prekės ženklų trejetuką patenka ir Baltijos šalyse veikiantis prekybos tinklas „Maxima“. Pastebima, kad 4 iš 10 į populiariausiųjų dešimtuką patekusių prekės ženklų Lietuvoje – išskirtinai internetinės bendrovės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atlikta apklausa parodė, kad geriausiai vertinami prekės ženklai Lietuvoje, lyginant su praėjusiais metais, išlaikė savo populiarumą. Populiariausias prekės ženklas Lietuvoje – „Google“ – šiemet ir praėjusiais metais išliko pirmoje pozicijoje. Didžiausią šuolį – iš 5-os pozicijos į 2-ą, padarė „Facebook“, o „Maxima“ iš 2-osios vietos 2015 m. smuktelėjo į 3-iąją.

REKLAMA

Į mėgiamiausių prekių ženklų penkioliktuką Lietuvoje patenka ir „TV3“ prekinis ženklas, surinkęs 6 proc. visų respondentų balsų.

Pasak „TNS Emor“ tyrimų vadovės Estijoje Klaudios Vihma (Claudia Vihma), „Google“, „Facebook“, „Swedbank“ ir „Maxima“ buvo pripažinti mėgstamiausiais prekių ženklais visose trijose Baltijos šalyse.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje į mėgstamiausių prekės ženklų sąrašus pateko bent po vieną prekės ženklą iš bankų, prekybos, telekomunikacijų sektorių, taip pat po keletą internetinių bendrovių. Populiariausiųjų dešimtukas Lietuvoje ir Estijoje išsiskiria tuo, kad didžioji dalis jame įvardintų prekių ženklų priklauso interneto paslaugų bendrovėms. Tuo tarpu Latvijoje dažniausiai minėti prekės ženklai – bendrovių iš telekomunikacijų ir bankininkystės sektorių“, – teigia K. Vihma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mėgstamiausių prekės ženklų sąrašas buvo sudaromas atsižvelgiant į ankstesnius panašius tyrimus. Iš viso buvo įtraukta apie 150 skirtingų prekės ženklų kiekvienoje šalyje.

„Pirmiausia, respondentai turėjo rinktis iš trisdešimties atsitiktinai sugeneruotų prekių ženklų sąrašo. Iš jo buvo prašoma išskirti penkis mėgstamiausius. Iš populiariausių pasirinkimų buvo sudarytas kitas, 25 prekių ženklų sąrašas. Galiausiai, respondentai iš šio sąrašo rinko po dar 5 mėgstamiausius prekės ženklus. Tiesa, kad nebūtų taip, jog į apklausą neįtraukiami kiti respondentų mėgstami prekės ženklai, jie turėjo galimybę įrašyti ir savo variantus“, – pasakojo K. Vihma.

Tyrimas buvo atliktas 2016 m. sausio–balandžio mėn. laikotarpiu, apklausiant po 1000, 15–65 m. amžiaus, respondentų iš kiekvienos šalies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų