Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Palyginusi ir įvertinusi automobilių išliekamosios vertės duomenis, ALG (Automotive Lease Guide) paskelbė 2019 metų rezultatus. Tarp nugalėtojų atitinkamose kategorijose atsidūrė keturi „Subaru“ modeliai.
Dar daugiau titulų „Subaru“ pelnė vykstant „Vincentric Certified Pre-Owned Value Awards“ apdovanojimams. Laimėjimus bendrovė susižėrė šešiose klasėse.
Remiantis kasmetinio ALG „Residual Value Awards“ reitingo rezultatais, subkompaktinių automobilių kategorijoje aukščiausią išliekamąją vertę turinčiu automobiliu pripažintas „Subaru Crosstrek“ (Europoje žinomas „Subaru XV“ pavadinimu), tarp kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių nugalėjo „Forester“, kompaktiškų automobilių kategorijoje triumfavo „Impreza“, o tarp sportinių automobilių geriausiai įvertintas „WRX“.
Kartu su šiais metais pelnytais apdovanojimais „Subaru“ iš viso yra laimėjusi 41 ALG apdovanojimą ir yra laikoma aukščiausią išliekamąją vertę po trejų metų turinčiu prekės ženklu. Nuo 2010 m. geriausio prekės ženklo titulą („Brand Residual Value Award“) „Subaru“ yra iškovojusi aštuonis kartus.
ALG yra autoritetinga tyrimų institucija, prognozuojanti automobilių išliekamąją vertę JAV ir Kanadoje. ALG jau daugiau nei 50 metų renka duomenis apie visus rinkoje siūlomus modelius ir išrenka automobilius, kurie, remiantis apytikriais skaičiavimais, atitinkamose savo klasėse nuvertės mažiausiai. „Residual Value Award“ apdovanojimai teikiami kasmet nuo 2010 m.
„Vincentric CPO Awards“ taip pat atsižvelgia į automobilių išlaikymo išlaidas. Palyginus 15 000 automobilių konfigūracijų, „Subaru“ skirta aukščiausia vieta šešiose kategorijose. „Subaru“ prekės ženklas laimėjo lengvųjų automobilių ir visureigių / krosoverių kategorijose, o „Outback“, „Crosstrek“ („XV“), „Impreza“ ir „Legacy“ modeliai tapo nugalėtojais atitinkamose klasėse.
„Mes be galo džiaugiamės, jog mus dar kartą pripažino geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę, o mūsų automobiliai pelnė nugalėtojų titulus įvairiuose rinkos segmentuose. Nuvertėjimas sudaro didžiausią eksploatacinių automobilio išlaidų dalį, todėl „Subaru“ yra naudingas pasirinkimas net finansiniu požiūriu“, – teigė „Subaru Nordic“ atstovaujantis Ringo Rahumeelis.
Palyginusi ir įvertinusi automobilių išliekamosios vertės duomenis, ALG (Automotive Lease Guide) paskelbė 2019 metų rezultatus. Tarp nugalėtojų atitinkamose kategorijose atsidūrė keturi „Subaru“ modeliai.
Dar daugiau titulų „Subaru“ pelnė vykstant „Vincentric Certified Pre-Owned Value Awards“ apdovanojimams. Laimėjimus bendrovė susižėrė šešiose klasėse.
Remiantis kasmetinio ALG „Residual Value Awards“ reitingo rezultatais, subkompaktinių automobilių kategorijoje aukščiausią išliekamąją vertę turinčiu automobiliu pripažintas „Subaru Crosstrek“ (Europoje žinomas „Subaru XV“ pavadinimu), tarp kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių nugalėjo „Forester“, kompaktiškų automobilių kategorijoje triumfavo „Impreza“, o tarp sportinių automobilių geriausiai įvertintas „WRX“.
Kartu su šiais metais pelnytais apdovanojimais „Subaru“ iš viso yra laimėjusi 41 ALG apdovanojimą ir yra laikoma aukščiausią išliekamąją vertę po trejų metų turinčiu prekės ženklu. Nuo 2010 m. geriausio prekės ženklo titulą („Brand Residual Value Award“) „Subaru“ yra iškovojusi aštuonis kartus.
ALG yra autoritetinga tyrimų institucija, prognozuojanti automobilių išliekamąją vertę JAV ir Kanadoje. ALG jau daugiau nei 50 metų renka duomenis apie visus rinkoje siūlomus modelius ir išrenka automobilius, kurie, remiantis apytikriais skaičiavimais, atitinkamose savo klasėse nuvertės mažiausiai. „Residual Value Award“ apdovanojimai teikiami kasmet nuo 2010 m.
„Vincentric CPO Awards“ taip pat atsižvelgia į automobilių išlaikymo išlaidas. Palyginus 15 000 automobilių konfigūracijų, „Subaru“ skirta aukščiausia vieta šešiose kategorijose. „Subaru“ prekės ženklas laimėjo lengvųjų automobilių ir visureigių / krosoverių kategorijose, o „Outback“, „Crosstrek“ („XV“), „Impreza“ ir „Legacy“ modeliai tapo nugalėtojais atitinkamose klasėse.
„Mes be galo džiaugiamės, jog mus dar kartą pripažino geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę, o mūsų automobiliai pelnė nugalėtojų titulus įvairiuose rinkos segmentuose. Nuvertėjimas sudaro didžiausią eksploatacinių automobilio išlaidų dalį, todėl „Subaru“ yra naudingas pasirinkimas net finansiniu požiūriu“, – teigė „Subaru Nordic“ atstovaujantis Ringo Rahumeelis.