Pradėkime nuo variklio skyriaus, kuriame tūnos 2,5 litro, 310 arklio galių išvystantis jėgos agregatas. Išvystoma galia padidėjo nežymiai, tačiau gamintojo nenoras atskleisti sukimo momentą gali išduoti, jog jis bus ženkliai didesnis už standartinio „WRX STI“ motoro, kuris išvysto 393 Nm sukimo momentą.
Opozicinis jėgos agregatas bus poruojamas tik su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri pasižymės atnaujintais perdavimo skaičiais ir trumpesne pavarų perjungimo svirti. „Subaru“ taip pat sumontavo naujus „Bilstein“ amortizatorius, kurie bus standesni ir užtikrins didesnį stabilumą posūkiuose.
Ribotos laidos iš gamyklos išriedės su kaltiniais „BBS“ gamybos, 19 colių skersmens ratlankiais, kurie bus apauti „Yokohama Advan Sports“ padangomis. Už jų slypės „Brembo“ stabdžių sistema, kuri bus atsparesnė aukštoms temperatūroms.
„Subaru WRX STI Type RA“ modifikacijų sąraše taip pat surasime iš anglies pluošto pagamintą kapotą, ant bagažinės dangčio sumontuotą spoilerį, sportiškesnes „Recaro“ sėdynes“ ir keletą papildomų „Type RA“ modeliams būdingų vizualinių akcentų, kurie leis atskirti, jog tai nėra standartinis „WRX STI“ sedanas.
„Subaru“ naująjį modelį pasiūlys įsigyti ne anksčiau kaip 2018 metų pirmame ketvirtyje.
Be to, „Subaru“ paskelbė, jog šiemet ruošiasi pagerinti Niurburgringo rekordą, o tiksliau - pagerinti automobilių su sedano kėbulu rekordą, kuris šiuo metu priklauso „Alfa Romeo Giulia QV“.