Mikroblogų platforma „Twiter“ žada apmokestinti savo paslaugas. Tiesa, atrodo, kad tai negalios fiziniams vartotojams – mokama ši platforma taps verslo įmonėms.
Anot vieno iš „Twitter“ įkūrėjo Bizo Stone‘o, imti mokestį už paslaugas nuspręsta po to, kai bendrovė pastebėjo, jog jos paslaugomis ima naudotis vis daugiau verslo organizacijų reklaminiais ar panašiais tikslais.
Komercinės „Twitter“ paslaugos turėtų suteikti bendrovėms ir papildomos vertės, tiesa, kokiomis papildomomis funkcijomis žada pasipildyti mikroblogų platforma, kol kas nežinoma.
Tačiau kompanijos, kaip ir buvo galima prognozuoti, šio „Twitter“ žingsnio sveikinti nepuola. „Pirmiausia reikia įvertinti paslaugas. Jei jos bus komplikuotos ir brangios, pasiieškosime kitos platformos“, - sako „Dell“ atstovai.
Ekspertų vertinimu, „Twitter“ galėtų užsidirbti iš reklamų bei naudotojų duomenų pardavimo kompanijoms.
„Twitter“ šiuo metu vertinamas 250 mln. JAV dolerių suma. Kalbama, kad bendrovė atsisakė „Facebook“ siūlymo ją pirkti už 500 mln. dolerių.