„Porsche“ investavo į „Boxster“ kabrioletą, „Ferrari“ praplėtė modelių gamą nuo dviejų iki keleto, „Lamborghini“ tapo civilizuotesni, tuo tarpu „TVR“ vadovai galvojo, jog britiški automobiliai turėjo skambėti, elgtis ir važiuoti kaip lenktyniniai bolidai, tačiau sportinių sėdynių vietoje turėjo būti patogūs foteliai, langai būtų valdomi elektra, o saulėtą vasaros dieną viduje sėdintys keleiviai neiškeptų naudodamiesi oro kondicionieriumi. Ir visus šiuos „TVR“ norus įkūnijo „TVR 440R„ arba „Typhon“, arba „Tuscan R“. Iš tiesų, vieno ir tikslaus vardo šis automobilis neturi, nes bendrovės inžinieriai nuolatos jį keitė.
„TVR“ bendrovės vadovų pageidavimu, naujasis modelis privalėjo tapti pačiu greičiausiu markės modeliu, galinčiu perlipti magiškai atrodančią 320 km/val. ribą. Norėdami užtikrinti, jog būsimasis „TVR“ flagmanas tai galėtų padaryti, prie automobilio dirbę inžinieriai į pagalbą pasitelkė profesionalią „AutoCat“ kompiuterinę programą bei ankstyvuosius prototipus išbandė vėjo tunelyje. Ir viskas tik dėl vieno tikslo – noro pasiekti 320 km/val. greitį.
Galutinis rezultatas buvo, švelniai tariant, pribloškiantis. Tai buvo sportiško kupė ir aštraus, grėsmingo sportinio bolido mišinys. Kėbulo detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto ir aliuminio, svorio paskirstymas tarp ašių buvo nepriekaištingas. Nors automobilis buvo ilgesnis ir platesnis už visus „TVR“ modelius, tačiau jis taip pat buvo žymiai lengvesnis ir atsparesnis smūgiams. Visi šie sakiniai skamba kaip iš gamintojo brošiūros, ar ne?
Kol inžinieriai dar plušo prie galutinės automobilio versijos, ištikimą „TVR“ markės bendruomenę pasiekė netikėta žinia, jog daugelį metų „TVR“ vadovavęs Peteris Wheeleris nusprendė parduoti kompaniją ir ne bet kam, bet pasiturinčiam rusų milijardieriui – Nikolay Smolensky.
Natūralu, jog prasidėjęs bendrovės pardavimo procesas sustabdė bet kokius tolimesnis „T440R“ kūrimo ir tobulinimo procesus iki momento, kai Nikolay Smolenksy galėjo oficialiai save vadinti „TVR“ vadovu, o buvęs kompanijos vedlys – Peteris Wheeleris galėjo pasitraukti į antrąjį planą.
2004 metų pabaigoje atsinaujinę automobilio kūrimo darbai sukėlė dar šūsnį papildomų problemų. Inžinieriai nusprendė automobilį aprūpinti kompresoriumi ir „TVR“ dirbtuvėse sukurta sekvencine pavarų dėže. Šį kartą griausmingai atrodantis „TVR“ turėjo daugiau nei 600 arklio galių išvystantį motorą.
2005 metais „TVR“ atstovai, kiekvieną kartą paklausti – „Kada pasirodys galingiausias visų laikų„TVR“?“, jie atsakydavo – „Netrukus.“ Tuomet bendrovės atstovai tikino, jog kompresorių gavęs variklis nuolatos perkaisdavo, tad iš pradžių jie turėjo užtikrinti, jog aušinimo sistema veiks sklandžiai ir be didesnių priekaištų. Vis dėlto, tais pačiais metais „TVR“ uždarė vieną iš savo departamentų, o tai visiems pasiuntė visiškai kitą signalą. Visiems buvo akivaizdu, jog „TVR“ turi finansinių problemų, o naujasis bendrovės šeimininkas nėra linkęs investuoti į projektą, kuris, jo manymu, neturėjo jokios finansinės naudos.
Kuomet „TVR“ buvo pasiruošusi pradėti itin pajėgaus „T440R“ modelio prekybą, iš pradžių bendrovės atstovai už savo naujausią kūrinį prašė maždaug 83 000 eurų, tačiau vėliau automobilio kaina išsipūtė pusantro karto – iki maždaug 135 000 eurų.
Nepaisant smarkiai išaugusios kainos, bendrovės atstovai tikino, jog T440R buvo nuostolingas projektas. Net ir aukštesnė kaina nebūtų padengusi automobilio gamybos ir kūrimo kaštų, o ką jau kalbėti apie bent menkiausią pelną.
Automobilio charakteristikos :
- Variklis - 6 cilindrų, 4.2 litro
- Galia - 440 arklio galių esant 7600 aps/min.
- Sukimo momentas - 474 Nm esant 6000 aps/min.
- Pagamintų automobilių skaičius - 3
- Kaina - 83 tūkst. eurų.