„Realių vartotojų augimas, lyginant su rugpjūčio mėnesiu, yra 73 proc., ir tuo labai džiaugiamės. Taip pat matome, kad vartotojai praleido rekordiškai daug laiko su TV3 Play – beveik po tris valandas. Lyginant su rugpjūčio mėnesiu, augome beveik trečdaliu“, – pasakoja T. Šakauskas.
Pagrindinė tokių rezultatų priežastis, anot jo, yra rugsėjį vykęs Europos krepšinio čempionatas, kuris susilaukė rekordinio žiūrimumo internete.
„Daugiau joks kitas renginys Lietuvoje, transliuojamas internetu, nesulaukė tokio žiūrovo susidomėjimo kaip „Eurobasket2015“. Palyginus su ankstesnių metų krepšinio čempionatu, „Eurobasket 2015“ rodikliai buvo tris kartus geresni“, – sako T. Šakauskas.
Jis taip pat pastebi, kad augo ne tik TV3 Play televiziją per kompiuterius stebinčių vartotojų skaičius – dar ženkliau išaugo žiūrinčiųjų per mobiliuosius įrenginius skaičius. Palyginus su rugpjūčiu, čia augta daugiau nei penkis kartus – nuo 16,8 tūkst. iki 95,5 tūkst. vartotojų.
Didžiausias dėmesys – sportui
„New Media“ skyriaus vadovas pažymėjo, kad TV3 Play ateities planai labiausiai siejami su sportu, ypač – krepšiniu.
„Ir toliau orientuojamės į sportą, transliuojame daugiausiai Lietuvos krepšinio lygos rungtynių internetu, taip pat krepšinio klubo „Vytis“ rungtynes ir kitus sporto renginius“ – sakė T. Šakauskas.
Jis taip pat pastebėjo, kad kokybišką turinį žmonės žiūrės nepriklausomai nuo platformos – televizijos, interneto ar mobiliojo telefono.
„Televizija internete turi labai dideles perspektyvas, o televizijos internete ir televizijos tandemas turi pačią geriausią ateitį, nes žmonės renkasi turinį. Televizorius, kompiuteris, mobilusis telefonas yra tik įrenginys, svarbiausias yra turinys“, – tikina T. Šakauskas.