Departamentas pranešė, kad turistai skundžiasi dėl apmokėtų, bet nesuteiktų paslaugų, negrąžinamų pinigų už nesuteiktas turizmo paslaugas, vengimo spręsti problemas. „Turistų pateikti faktai bei viešoje erdvėje skelbiama informacija sudaro pagrindą abejoti „HotelsNet“ ir jo direktoriaus Liutauro Jonaičio vykdomos veiklos teisėtumu“, - rašoma pranešime.
Anot departamento, bendrovė ir L.Jonaitis nepateikia įstatyme numatytos privalomos informacijos turistams apie turistų užsakytas keliones, laiku nepateikia kelionės dokumentų, laiku neatsiskaito su apgyvendinimo ir transportavimo paslaugų teikėjais, todėl turistai negali pasinaudoti paslaugomis, už kurias yra sumokėję.
Be to, bendrovė negrąžina turistams jų sumokėtų pinigų už neįvykusias keliones ar nesuteiktas paslaugas.
Departamentas taip pat pataria turistams nevykti į keliones, kurias pirko iš įmonės arba jos direktoriaus.
„VTD atkreipia turistų dėmesį, jog renkantis kelionių pardavimo agentą ir kelionių organizatorių reikia būti itin atidiems ir nerekomenduoja vykti į „HotelsNet“ arba Liutauro Jonaičio siūlomas organizuotas turistines keliones“, - teigiama pranešime.
Turizmo departamentas informaciją perdavė Valstybinei mokesčių inspekcijai ir Lietuvos kriminalinės policijos biurui.