• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Likus dvejiems metams iki 2006 metų Turino žiemos olimpinių žaidynių jų rengėjams teks smarkiai pasistengti, kad sudomintų italus būsimuoju renginiu.

REKLAMA
REKLAMA

Paskutinių apklausų duomenimis, daugiau nei ketvirtadalis Italijos gyventojų iki šiol nežino, kad jų buvusioje sostinėje Turine 2006 metų vasario 10-26 dienomis vyks žiemos olimpinės žaidynės. Ženklus susidomėjimo žiemos sportu kritimas šalyje pastebimas nuo 1998 metų, kai savo karjerą baigė garsusis kalnų slidininkas Albertas Tomba. Po jo Italijoje neatsirado nė vieno tokio išsiskiriančio žiemos sportininko, kuris pritrauktų dėmesį.

REKLAMA

"Olimpinės žaidynės yra puikus renginys šaliai, tačiau taip atsitiks tik tuo atveju, jei mes įtrauksime į jį italus," - pripažįsta šalies olimpinio komiteto generalinis sekretorius Raffaele Pagnozzi (Rafaelė Panjocis).

Žaidynių organizacinis komitetas (TOROC) jau suplanavo reklaminę Turino kampaniją, kurioje pagrindinis vaidmuo skiriamas būtent A. Tombai. Nuo kovo vidurio po visą šalį važinės naujausiomis technologijomis ir kilnojama dirbtinio ledo arena "ginkluota" grupė, kuri skatins italų susidomėjimą žaidynėmis. Jau artimiausius laiku ne tik žiniasklaidoje, bet ir ant įvairios produkcijos atsiras daugybė olimpinių logotipų.

Tikimasi, kad dėmesys būsimosiomis žaidynėmis ženkliai išaugs po Atėnų vasaros olimpiados.

“Reuters”-ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų