• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei ieškote tikrai galingo ir greito „Mini“ modelio, kuris jus nustebintų taip, kad kurį laiką liktumėte išsižioję, pamirškite oficialaus britų gamintojo partnerio „John Cooper Works“ paruoštas modifikacijas ar nesuskaičiuojamą gausybę masiniu automobilių perdarymu užsiimančių kompanijų per pastaruosius metu pristatytų modelių. Vietoje to, siūlome atkreipti dėmesį į šį 1970 m. „Austin Mini“ pagrindu „Pro-Motive“ paruoštą egzempliorių.

REKLAMA
REKLAMA

Pati šio automobilio projekto idėja yra viliojantis ne tuo, kad buvo pakeistas variklis, tačiau kad pasirinktas motoras yra apsisukimus labai mėgstantis 170 AG galios 1,0 litro vienaeilis keturių cilindrų agregatas paimtas iš 2003 m. „Yamaha YZF-R1“ sportinio motociklo. Unikalaus modelio savininkas nufilmavo ne vieną vaizdo klipą, įskaitant šio trečiadienio, birželio 27 d. siužetą, kuriame jis erzindamas provokuoja greitkelyje lenktyniauti „Lamborghini Gallardo“.

REKLAMA

Mažojo „Mini“ savininkas „YouTube.com“ vaizdo archyvuose žinomas „Daign“ vartojo vardu apie savo susidūrimą su itališku superautomobiliu rašo taip:

„Manau, kad „Gallardo“ vairuotojas buvo šiek tiek sumišęs ir nelabai suprato, iš kur sklinda 11000 aps./min. besisukančio variklio keliamas garsas. Gaila, kad buvo intensyvus eismas, nes vien dėl pramogos būtų buvę smagu pažiūrėti, kaip „Lamborghini“ pagreitėtų šalia „Mini“, esant maksimaliai galiai ties 7-11,500 aps./min. sūkiais. Tokiame diapazone šitas automobilis įsibėgėja intensyviau nei mano 500 AG galios „Camaro“. 170 AG ir tik 1300 svarų (apie 590 kg – red. past.) Baisu, bet smagu.“

Pakeikiame visą rinkinį vaizdo klipų įskaitant unikalaus „Mini“ susitikimo su „Lamborghini Gallardo“ įrašą:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų