„Rusijos aviacija“ išsiaiškino, kodėl dalis rusų turistų priversti pratęsti savo atostogas Kinijoje. Į tropinį Haikou, kuriame oras šiuo metų laiku įšyla iki 30-ies laipsnių Celsijaus, nuvykę rusai iš kelionių bendrovės gavo el. bilieto lapą. Juose buvo pateikta melaginga informacija, kad žmones atgal parskraidinti turi oro linijos „Pegas Fly“ gruodžio 8-ąją, nors ši bendrovė nutraukė savo skrydžius į šį Kinijos miestą dar lapkričio 26-ąją.
Šiuo metu Kinijoje vis dar likę 230 rusų turistų, neturinčių bilieto atgal. Kelionių agentūros veikla jau susidomėjo teisėsaugos institucijos, rašoma „Readovka“.
Apgavo tūkstančius
Gruodžio 9-ąją paaiškėjo, kad Kinijoje užstrigo 2 tūkst. rusų turistų iš Jekaterinburgo ir Čeliabinsko. Žmonės per socialinius tinklus paskelbė, kad jų pasai yra laikomi viešbutyje, o išskristi namo jie negali. Jiems baigėsi pinigai, o už maistą reikia mokėti iš savo kišenės.
Žmonės panikavo, nes skrydžio namo datos jiems niekas taip ir negalėjo įvardinti. Visi jie naudojosi tos pačios kelionių bendrovės „Žemčužnaja reka“ paslaugomis. Vėliau paaiškėjo, kad įmonė vienoms oro linijoms yra įsiskolinusi 2,3 mln. dolerių už paslaugas ir net teoriškai nebegalėjo užtikrinti paslaugų savo klientams. Turistus iš Kinijos parsigabeno Rusijos turizmo ir aviacijos institucijos.