(Papildyta 15:11)
Bitės atstovė patvirtino, kad ryšys jau yra atstatytas, tačiau įvardinti priežasčių dėl ko įvyko nesklandumai, negalėjo. tv3.lt duomenimis, klientai apie 20 minučių negalėjo naudotis skambučių paslaugomis.
(Papildyta 14:54)
„Nuoširdžiai atsiprašome dėl nesklandumų. Interneto ir trumpųjų žinučių (SMS) paslaugos veikia sklandžiai. Jei turite klausimų, Jūsų žinučių laukiame el. paštu [email protected] arba čia, „Facebook“ paskyroje“, - rašoma paskyroje.
„Bitė Lietuva“ atstovė tikina, kad apie trukdžius žinoma ir stengiasi išspręsti kilusius nesklandumus. Kol kas klientu raginama naudotis trumposiomis žinutėmis ir mobiliojo interneto duomenimis.
„Prieš 15 minučių buvo aptikti sutrikimai, dėl kurių dalis klientų negalėjo prisiskambinti. Tačiau SMS ir interneto duomenys veikia. Tiems žmonėms, kurie negali prisiskambinti rekomenduojama naudotis SMS žinutėmis ir stengėmės kuo greičiau sutvarkyti“, - teigė Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė.
Bendrovės atstovė tikina, kad perėjus į 2G ryšį skambučių paslauga vėl turėtų veikti.