Stabdžių sistemos Meksikoje turėjo atlaikyti didžiausią spaudimą. Pavyzdžiui, „Mercedes“ norėdama sumažinti stabdžių diskų perkaitimo galimybę, į Meksiką atvykusius „W06“ bolidus aprūpino Kanadoje naudotus stabdžių dugno dizainą. Tačiau net ir šis sprendimas iki galo neišsprendė problemos. Penktadienį ir šeštadienį Nico Rosbergo stabdžių diskai švietė kaip kalėdinė eglutė Vilniaus rotušėje.
Viršuje esančioje nuotraukoje matote „McLaren MP4-30“ bolido priekinės dalies konstrukciją. Net keli, skirtingo storio pelekai buvo sukurti tam, jog padėtų optimizuoti oro srautą ir padidintų aušinimo sistemos efektyvumą.
Turbinos - vienas svarbiausių ir tuo pačiu jautriausių komponentų Formulės 1 bolide. „Mercedes“ nenorėdama perkaitinti jėgos agregato ir „ERS“ sistemos, vokiečių inžinieriai sumontavo papildomą oro paėmimo angą. Pirmą kartą tokias aušinimo „auseles“ galėjome išvysti Ostine, Jungtinėse Valstijose.