• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Formulės 1 varžybos Meksikoje paskutinį kartą įvyko prieš keletą dešimtmečių, todėl nenuostabu, kai praėjusį savaitgalį milžiniškas F-1 karavanas atvyko į Meksikos sostinę, į atnaujintą lenktynių trasą suplūdo gausus kiekis žiūrovų. 
Tuo tarpu į Meksiką atvykusios Formulės 1  komandos labai stipriai nedžiūgavo. 2200 metrų virš jūros lygio esanti lenktynių trasa turėjo vieną trūkumą - išretėjusį orą. O kai lenktynės vyksta tokiose vietose, kuriose yra oro trūkumas, inžinieriai turi sugalvoti kaip padidinti variklių, turbinų ir stabdžių aušinimo efektyvumą.

Formulės 1 varžybos Meksikoje paskutinį kartą įvyko prieš keletą dešimtmečių, todėl nenuostabu, kai praėjusį savaitgalį milžiniškas F-1 karavanas atvyko į Meksikos sostinę, į atnaujintą lenktynių trasą suplūdo gausus kiekis žiūrovų. 
Tuo tarpu į Meksiką atvykusios Formulės 1  komandos labai stipriai nedžiūgavo. 2200 metrų virš jūros lygio esanti lenktynių trasa turėjo vieną trūkumą - išretėjusį orą. O kai lenktynės vyksta tokiose vietose, kuriose yra oro trūkumas, inžinieriai turi sugalvoti kaip padidinti variklių, turbinų ir stabdžių aušinimo efektyvumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

image1.img.2048.medium


 
Stabdžių sistemos Meksikoje turėjo atlaikyti didžiausią spaudimą. Pavyzdžiui, „Mercedes“ norėdama sumažinti stabdžių diskų perkaitimo galimybę, į Meksiką atvykusius „W06“ bolidus aprūpino Kanadoje naudotus stabdžių dugno dizainą. Tačiau net ir šis sprendimas iki galo neišsprendė problemos. Penktadienį ir šeštadienį Nico Rosbergo stabdžių diskai švietė kaip kalėdinė eglutė Vilniaus rotušėje.

REKLAMA

image1.img.2048.medium (1)


Viršuje esančioje nuotraukoje matote „McLaren MP4-30“ bolido priekinės dalies konstrukciją. Net keli, skirtingo storio pelekai buvo sukurti tam, jog padėtų optimizuoti oro srautą ir padidintų aušinimo sistemos efektyvumą.

image1.img.2048.medium (2)


Turbinos - vienas svarbiausių ir tuo pačiu jautriausių komponentų Formulės 1 bolide. „Mercedes“ nenorėdama perkaitinti jėgos agregato ir „ERS“ sistemos, vokiečių inžinieriai sumontavo papildomą oro paėmimo angą. Pirmą kartą tokias aušinimo „auseles“ galėjome išvysti Ostine, Jungtinėse Valstijose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų